Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Från det att de kan sitta själv så ska man kunna ha de i sjalstol.

Nu råkade mina barn vara lite större så de kan ju sitta själva på stolar. Och om du kikar närmre på Oscar så ser du att han är på väg att börja gråta. Han tyckte inte det var nåt skojigt att sitta fast. Det var skoj medans jag knöt men sen när jag skulle fota ville han lös på en gång.
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Ja, det var det jag tänkte för barn som kan sitta på stol själv borde man ju inte behöva knyta fast, fast det kanske är bra om man vill veta var man har dem

Men det är ingen risk att barnet härjar så att stolen välter då?
Användarens profilbild
Av glis
Jag blev också lite orolig att kisen skulle kunna välta våra billiga köksstolar som välter av minsta lilla för att det är så lätt trä i dem, men sedan såg jag att det verkar vara likadana på bilden? IKEAs Stefan va?
Användarens profilbild
Av zmurfan
glis skrev:Jag blev också lite orolig att kisen skulle kunna välta våra billiga köksstolar som välter av minsta lilla för att det är så lätt trä i dem, men sedan såg jag att det verkar vara likadana på bilden? IKEAs Stefan va?
Jag tycker de är stadiga. Har för mig att de hette Stefan. Från Ikea är de iaf. Mina föräldrar köpte dem till mig till julklapp nu i julas.
Användarens profilbild
Av LillaG
Delar med mig av en bild på Isac när han var 7 månader och satt fastknuten på en stol.
Kalasbra sätt så de inte smiter. Han är dessutom ganska rörlig utav sig.

Bild
Användarens profilbild
Av glis
zmurfan skrev:
glis skrev:Jag blev också lite orolig att kisen skulle kunna välta våra billiga köksstolar som välter av minsta lilla för att det är så lätt trä i dem, men sedan såg jag att det verkar vara likadana på bilden? IKEAs Stefan va?
Jag tycker de är stadiga. Har för mig att de hette Stefan. Från Ikea är de iaf. Mina föräldrar köpte dem till mig till julklapp nu i julas.
Jag gillar dem också, vi har 12 stycken röda... Men de välter lätt om man hänger en för tung jacka öcer ryggstödet. Och det brukar min farsa göra.
Användarens profilbild
Av Zalli
Haha, jag hade sett denna tråden men inte lagt på minnet exakt hur man gorde. Så igår när vi var i sommarstugan och vi stod där utan barnstol när vi skulle äta så kom jag på att jag kunde använda sjalen :) Men jag körde dubbelt omslutet kryss på stolsryggen och det blev ju som det blev men hon satt bra iallafall :)

Bild
Av Carin Mattila
Oooo! Herregud vilken söt bebis :heart:
ska testa att sjala fast min bebis också när hon blir större, det verkar ju mycket bättre än sack´n seat (eller vad den nu heter) :?
/Carin
Användarens profilbild
Av zink
Carin Mattila skrev:Oooo! Herregud vilken söt bebis :heart:
ska testa att sjala fast min bebis också när hon blir större, det verkar ju mycket bättre än sack´n seat (eller vad den nu heter) :?
/Carin
Jo, den är så låg framtill?
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag fattar inte varför jag aldrig tänkt på det här, det händer ju titt som tätt att man är hemma hos sådana där konstiga människor som inte har barn och därmed inte någon barnstol ;)

Nej, där har man suttit med bebis i knäet och fått både det ena och det andra utspillt och inkladdat i kläderna. Det här ska definitivt användas framöver! :)
Användarens profilbild
Av emha
Det här måste jag prova. Det verkar smart!
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Testat och godkänt! :tumsup: Bortsett från att Dante blev lite frustrerad av att inte kunna böja sig fram lika mycket som när han sitter i barnstol. Det gick bra så länge han åt, men sedan tröttnade han fort. Ska prova att inte knyta fast honom så hårt nästa gång kanske - å andra sidan vill man ju inte att han ska kana runt för mycket.

Har tyvärr inga bilder, de finns i min svärmors kamera. Jag misstänker att de kan förbli där ett tag. Det där med att föra över bilder till datorn och sedan maila dem är inget hon gör i en handvändning...
Användarens profilbild
Av ekarny
Ahh!!! Gud så smart!!! Å vad glad jag blir av att hittat den här tråden! För det finns ju tillfällen då babystolarna är upptagna också.
Alltid imponerar man ju på någon om man knyter upp barnet så här fiffigt :-D
LOVE IT!!! :urule:
Av Virvhult
Super tack för denna tråden. Det skall jag definitivt använda på min lilla trollunge. Vi har också konstiga människor i vårt umgänge som inte har barnstol när man hälsar på.
Av Emmiez
måste barnen kunna sitta själva för att detta ska fungera?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?