Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Man tar 1 stycken ful dyna till utemöblerna. 1 meter av ett snyggt tyg och så syr man sig ett överdrag till dynan. Och vips så har man:

(1) Fått en dyna som ingen annan har i området
(2) Sparat sig lite pengar
(3) Varit miljövänlig genom att återanvända en fullt funktionsduglig dyna i stället för att slänga den

Värsta kinderägget!! 3 bra saker i 1!!

Bild

Åsså återupprepar man proceduren på de två andra sofforna oxå!

//Kaja
Användarens profilbild
Av mammahappy
kanonfin!!!
Användarens profilbild
Av Bina
:loving: superfint!
Användarens profilbild
Av jag71
snyggt.
Användarens profilbild
Av binaem
Snyggt jobbat!
Användarens profilbild
Av puppan
Åh vilket fint tyg! :love:
Användarens profilbild
Av florin
Jätte fint! Fats jag vill se bild på hela möblemanget när du sytt klart till de andra sofforna oxå!!! Jag gillar soffor :lol:

Jag älskar de där tygerna!!!! Ska nogg sy ett nytt överdrag till sackosäcken av det beiga med vita stjärnor....
Av Nettan
Jätteznyggt
Användarens profilbild
Av Kaja
florin skrev:Jätte fint! Fats jag vill se bild på hela möblemanget när du sytt klart till de andra sofforna oxå!!! Jag gillar soffor :lol:

Jag älskar de där tygerna!!!! Ska nogg sy ett nytt överdrag till sackosäcken av det beiga med vita stjärnor....
Kan fota i eftermiddag. De är klara, men jag tyckte att det var svårt att fota mer än bara en soffa...

//Kaja
Användarens profilbild
Av jazoo
Snyggt! Ååååh vad jag blev sugen på nya utemöbler nu (med snygga dynor förstås - vill du sy kanske? ;) )!
Användarens profilbild
Av Kaja
jazoo skrev:Snyggt! Ååååh vad jag blev sugen på nya utemöbler nu (med snygga dynor förstås - vill du sy kanske? ;) )!
Tja. Jag kan ju kanske sy överdrag till befintliga dynor (typ örngott), men att sy dynor rakt upp och ner är ingen höjdare. Jag har sytt lite grejer i vadd och skumgummi, men de lever sitt eget liv, så jag blir helt tokig på dem. :lol:
Användarens profilbild
Av a-k
Kaja skrev:Man tar 1 stycken ful dyna till utemöblerna. 1 meter av ett snyggt tyg och så syr man sig ett överdrag till dynan. Och vips så har man:

(1) Fått en dyna som ingen annan har i området
(2) Sparat sig lite pengar
(3) Varit miljövänlig genom att återanvända en fullt funktionsduglig dyna i stället för att slänga den

Värsta kinderägget!! 3 bra saker i 1!!

Bild

Åsså återupprepar man proceduren på de två andra sofforna oxå!

//Kaja

:love: :love: :love:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?