Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

http://www.youtube.com/watch?v=iNdNFkIEmkY&NR=1

Hur man bär 2 barn i en sjal :lol: kräver en sjal med lite längd och en mamma med lite ork kan jag tänka mig. Men fiffigt tänkt :D
Användarens profilbild
Av jag71
Det är enklare att ta och korsa i fram innan man drar bak sjalen. man ska få ett kryss i fram som man sen sätter tvåan i. Inte så svårt när man måste. Enklast är det med en långsjal och så en ringsjal. (vill man kan man ta en på ryggen och så en på vänstersida i ringsjal och en på höger sida i ringsjal - fast då är det tre sjalar förståss och snortungt!)
Av morotsstavar
Någon som har tips på hur man bär två barn i en Hoppediz, instruktioner mottages tacksamt :)
Av morotsstavar
morotsstavar skrev:Någon som har tips på hur man bär två barn i en Hoppediz, instruktioner mottages tacksamt :)
Just det, barnen är 1,5 och 5 veckor.
Av anna m
Jag har knytit ryggsäck först bak och sen dragit fram tyget mellan benen på barnet framtill och korsat. Sen har jag fäst i ryggsäcken.
Bild
Av morotsstavar
anna m skrev:Jag har knytit ryggsäck först bak och sen dragit fram tyget mellan benen på barnet framtill och korsat. Sen har jag fäst i ryggsäcken.
Okej, får förhoppningsvis hem sjalen imorgon, då blir det till att öva :)
Användarens profilbild
Av jag71
Ska skriva sen. Bär ju Skrutt också så jag vet att det går toppen att bära två i hoppisar. 14 månader mellan dem två små och skrutt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?