Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
sanna73 skrev:
FiaLisa skrev:
sanna73 skrev:
FiaLisa skrev:Krymper den om man torktumlar den?
Jag har torktumlat alla mina hoppar när jag fått dem nya och alla är fortfarande längre än angivet, kanske har de krympt lite, men de hamnar inte under angiven längd i vart fall :D
Vad bra. *funderar fortfarande om jag ska slå till på en tunn hoppe eller ej*
Jag älskar min, känns härlig - fast har inte burit så mycket i den ännu eftersom pluppen som skall åka i den vägrar titta ut :tutte:
Nu får pluppen allt ta och komma. Heja heja!

Jag tycker att jag har skaffat mig en bra anledning att slå till. Igår när jag knöt upp lillebror i Bebinan sa storasyster: "Lillebror får inte åka i min sjal." :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag provade min en långtur på stan innan tvätt och var inte säker på om den skulle få stanna ens över sommaren. Sedan tvättade jag den och nu är den som en helt annan sjal :loving:
Användarens profilbild
Av melon
Tyckte också den var stel i början, och blank... Min kairso har blivit mycket mjukare bara av en tvätt och en veckas ordentlig användning. Flätar den ofta också.

Så, ge den en chans! :wink:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Min Panama som jag fö fick hem idag var underbart mjuk redan ur kartongen.
Har dock tvättat den för att få bort "nylukten".
Användarens profilbild
Av Asia
hur flätar man?
Av suramin
Camilla74 skrev:Min Panama som jag fö fick hem idag var underbart mjuk redan ur kartongen.
Har dock tvättat den för att få bort "nylukten".
Min kairo var också jättemjuk direkt, så jag känner mig supernöjd :D
Av Aelia
min kairo var oxå super mjuk från början
kanske beror på färgen, vilka som är mjuka och inte
Användarens profilbild
Av Asia
milimani skrev:
Asia skrev:hur flätar man?
http://www.youtube.com/watch?v=aXdxJ17vgWc
man tackar!
Användarens profilbild
Av sanna73
Aelia skrev:min kairo var oxå super mjuk från början
kanske beror på färgen, vilka som är mjuka och inte
Min Dehli var också mjuk ur kartongen, lite nyköp känslan, men inte hård och sträv :heart:
Användarens profilbild
Av milimani
Nu har jag äntligen fått min nya hoppe, en montreal (jaaa, bild ska komma snart...). Och jag kan hålla med om att den känns lite som papper. Supertunn är den verkligen och mjuk, men samtidigt denna papperskänsla. Och hal som en ål... trots tvätt. Har sjalflätat den lite och den börjar ge med sig lite. Förhoppningsvis blir den bättre med tiden. Jag älskar iallafall färgen och skulle jag inte gilla den om ett tag så kommer en vanlig hoppe montreal få flytta in till hösten.

Men Alexander godkände sjalen iallafall. Slocknade direkt så det måste väl bli en 5:a ändå :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?