Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
knutis skrev:
Delfinen_78 skrev:
knutis skrev:
Hello skrev:Man kan mejla Jofotex www.jofotex.se och beställa ugglor. De finns i rött, brunt och blått.
Men kan man verkligen som privatperson beställa när det inte rör sig om så stora mängder tyg? :roll:
Ja, inga problem. Jofotex har ingen direkt nätbutik, men vet man vad man vill ha är det bara att maila och tala om vad man är intresserad av så kan de skicka om det finns kvar i lager och då även om det bara skulle handla om t ex två meter tyg.

De skriver själva ang beställa som postorder:
Svar: Vår verksamhet består först och främst av butiksförsäljning - vi har ingen utpräglad försäljning av tyger per internet/postorder. Det är svårt för kunderna att veta tygernas rätta färg, mönster och kvalité om man inte kan känna på tyget - vi har heller inte någon möjlighet att skicka prover till alla som önskar.
Men ...
Är man helt säker på vad man vill ha (som i ditt fall uggletyg) så skickar de inom mot postförskott inom Sverige.
Aha :D , men är det någon som vet vad ugglor kostar / m?
139 kr/m. Sen tillkommer pf-avgift och kanske frakt.
Av Mumskickan
Jag skulle nog kunna tänka mig att släppa en bit uggletyg, måste bara fundera på hur mycket jag kan avvara, och av vilken färg.

Kanske kan jag avvara lite kanintyg också, i alla fall vitt med lila kaniner
Användarens profilbild
Av knutis
Mumskickan skrev:Jag skulle nog kunna tänka mig att släppa en bit uggletyg, måste bara fundera på hur mycket jag kan avvara, och av vilken färg.

Kanske kan jag avvara lite kanintyg också, i alla fall vitt med lila kaniner
Åhh :vågen: , fundera du lite. ( men inte för länge.. :wink: ) Jag är jätte intresserad!! Du kan ju skicka mig ett PM när du bestämt dig.
Av Marine78
Jag kan ställa upp och handla ugglor om någon är intresserad. Jag skall ändå fixa det åt några fler här inne på sidan. Då kommer man undan postförskottsavgift ;-). PM:a mig om intresse fins för lite hjälp. Har dessutom en meter bruna ugglor hemma som jag kan skicka på stört efter betalning om någon vill ha. Som sagt 139 kr/m.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Marine78 skrev:Jag kan ställa upp och handla ugglor om någon är intresserad. Jag skall ändå fixa det åt några fler här inne på sidan. Då kommer man undan postförskottsavgift ;-). PM:a mig om intresse fins för lite hjälp. Har dessutom en meter bruna ugglor hemma som jag kan skicka på stört efter betalning om någon vill ha. Som sagt 139 kr/m.
hmmm, måste fundera lite. När ska du gå och handla så man vet när deadline är.
Av Emmiez
sofiutane skrev:
Marine78 skrev:Jag kan ställa upp och handla ugglor om någon är intresserad. Jag skall ändå fixa det åt några fler här inne på sidan. Då kommer man undan postförskottsavgift ;-). PM:a mig om intresse fins för lite hjälp. Har dessutom en meter bruna ugglor hemma som jag kan skicka på stört efter betalning om någon vill ha. Som sagt 139 kr/m.
hmmm, måste fundera lite. När ska du gå och handla så man vet när deadline är.
undrar också när :)
Av Marine78
Jag åker på tisdag eller fredag nästa vecka. De har ju ännu inte fått hem ugglorna en andra vända så jag väntar ivrigt själv.
Så vi kan väl sätta deadline till måndag kväll ;-)
Användarens profilbild
Av knutis
florin skrev:Men har ni sett nästa retro-tyg som Jofotex ska trycka upp?????

Bild

Detta kommer i gult, rött och brunt i början av Juli :eld:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Det är ju hur fint som helst!!!!
Av Summer@work
Jag blundar stenhårt 8)
När ska man orka sy allt? Och när ska man tjäna pengarna så man kan köpa tyget :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Summer@work skrev:Jag blundar stenhårt 8)
När ska man orka sy allt? Och när ska man tjäna pengarna så man kan köpa tyget :D
Jag gör som du! 8)
Användarens profilbild
Av Hello
florin skrev:Men har ni sett nästa retro-tyg som Jofotex ska trycka upp?????

Bild

Detta kommer i gult, rött och brunt i början av Juli :eld:
Det är heeeelt underbart!!! Jag som älskar elefanter! Har samlat lite grann i 20 år, faktiskt.

Och det bästa: om tidsplanen håller kan jag köpa det irl, för jag ska förbi Söderköping nån gång i juli, så då slipper jag porto + att jag kan köpa fler ugglor då också! *nöjd*
Användarens profilbild
Av Hello
zandrama skrev:
knutis skrev:
Delfinen_78 skrev:
knutis skrev:
Hello skrev:Man kan mejla Jofotex www.jofotex.se och beställa ugglor. De finns i rött, brunt och blått.
Men kan man verkligen som privatperson beställa när det inte rör sig om så stora mängder tyg? :roll:
Ja, inga problem. Jofotex har ingen direkt nätbutik, men vet man vad man vill ha är det bara att maila och tala om vad man är intresserad av så kan de skicka om det finns kvar i lager och då även om det bara skulle handla om t ex två meter tyg.

De skriver själva ang beställa som postorder:
Svar: Vår verksamhet består först och främst av butiksförsäljning - vi har ingen utpräglad försäljning av tyger per internet/postorder. Det är svårt för kunderna att veta tygernas rätta färg, mönster och kvalité om man inte kan känna på tyget - vi har heller inte någon möjlighet att skicka prover till alla som önskar.
Men ...
Är man helt säker på vad man vill ha (som i ditt fall uggletyg) så skickar de inom mot postförskott inom Sverige.
Aha :D , men är det någon som vet vad ugglor kostar / m?
139 kr/m. Sen tillkommer pf-avgift och kanske frakt.
Jag beställde ugglorna via mejl, men det blev ingen pf-avgift, utan bara frakten. Fast jag var inställd på pf för visst står det så på hemsidan? Ja, det blev ingen i alla fall.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?