Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Jag fick min nya Hoppe Dehli idag :D men efter allt bra jag läst om den så blev jag lite besviken. Den blir säkert bättre efter några tvättar & lite användning men nu tycker jag att den känns ganska "pappig".

Nån mer som tycker så? Ni som haft denna sjal längre, blir den snabbt mjukare & gosigare?

Tänkte ha den här som sommarsjal, men gåsen är en hel del svalare ändå, dock avlastar hoppen mycket bättre. Tunnare än Easyn, men inte lika skön. Jag får använda & sova :wink: i min nya sjal så blir den nog mjukare.....
Användarens profilbild
Av Nova
Det lät ju inget vidare. :?
Hoppas att den blir bättre med lite användning.
Användarens profilbild
Av Monique29
Hoppas den gosar till sig.
Av FiaLisa
Monique29 skrev:Hoppas den gosar till sig.
Annars kan du sälja den till mig. :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
Trist att du inte är helnöjd. Men det är klart efter alla hyllningstal till den är ju förväntningarna ganska höga när den väl kommer :roll:

Jag körde min Dehli en tur i tvättmaskinen och en i torktumlaren samt strök den och jag tycker den blev riktigt gosig efter det. Men jag räknar med att den skall bli ännu gosigare när jag kommer igång och använder den (så nu får ungen gärna komma så jag kan börja :lol: ).
Av anna m
Använd den som hängmatta en stund så kanske den mjuknar :)
Användarens profilbild
Av milimani
Gör sjalflätor! Det har jag gjort med mina vanliga hoppisar och efter att flätat dem en så där 50 gånger så är de supermjuka. Sitter och flätar framför tv:n...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Om du inte gillar den så kan du få byta den mot en ringrebozo eller nåt :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Bollen
Vad synd att du kände så, men jag var ju också inne på samma sak så jag är inte förvånad. Å andra sidan tänkte jag att jag ju är så bortskämd med Easycare att det kanske inte riktigt går att jämföra. Jag tänkte också att eftersom alla andra verkar så nöjda så är det nog jag som är ovan vid Hoppar (det här var ju den första jag haft).

Men ge den en chans! Den är ju mjuk på ytan och tunn och go, bara det att det kändes som om det var typ stärkelse i tyget. Nu tvättade jag ju en gång i 60 grader, men om du tvättar igen och torktumlar och sen flätar så borde det ju bli lite skillnad. För inte har de väl stärkelse i tyget på riktigt?
Av FiaLisa
Krymper den om man torktumlar den?
Användarens profilbild
Av Bollen
FiaLisa skrev:Krymper den om man torktumlar den?
Vet inte, men det står ju i instruktionerna att man gärna kan torktumla den...
Av Lenaskeå
Tack för alla tips!! Nu ska det bli tvätt & flätning!! :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har torktumlat alla mina hoppar när jag fått dem nya och alla är fortfarande längre än angivet, kanske har de krympt lite, men de hamnar inte under angiven längd i vart fall :D
Av FiaLisa
sanna73 skrev:
Jag har torktumlat alla mina hoppar när jag fått dem nya och alla är fortfarande längre än angivet, kanske har de krympt lite, men de hamnar inte under angiven längd i vart fall :D
Vad bra. *funderar fortfarande om jag ska slå till på en tunn hoppe eller ej*
Användarens profilbild
Av sanna73
FiaLisa skrev:
sanna73 skrev:
Vad bra. *funderar fortfarande om jag ska slå till på en tunn hoppe eller ej*
Jag älskar min, känns härlig - fast har inte burit så mycket i den ännu eftersom pluppen som skall åka i den vägrar titta ut :tutte:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?