Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Sneak på vad som åker härifrån imorrn:

Bild
Användarens profilbild
Av aneeha
annelie skrev:
Monia skrev:
4ungar skrev:
annelie skrev:inte örnsköldsvik, och inte fritsla, tyvärr för er, positivt för ......
Åkarp :vågen: eller hur :wink:
....eller Ö i Helsingbörg :wink:
haha ;-)

eller
Ö....a ;-)
Östuna
Användarens profilbild
Av aspen
aneeha skrev:
annelie skrev:
Monia skrev:
4ungar skrev:
annelie skrev:inte örnsköldsvik, och inte fritsla, tyvärr för er, positivt för ......
haha ;-)

eller
Ö....a ;-)
Östuna
tyvärr... ;-)

Idag borde det vara framme :-)
Användarens profilbild
Av 4ungar
Tack elina :loving:jättefina tösen har dem på nu :D
Användarens profilbild
Av 4ungar
bild kommer 8)
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Nu är mitt skickat! *pustar ut*
Användarens profilbild
Av Elina
4ungar skrev:Tack elina :loving:jättefina tösen har dem på nu :D
hur vart dom i längden??

Skoj att du gillade dom :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu har jag fått Vidar på bild i sin fina regnbågströja. Bild finns i bloggen och jag är grymt sur på bloggagratis för att man inte kan länka bilder hit. :pc:

http://zandramapyssel.bloggagratis.se
Användarens profilbild
Av 4ungar
Elina skrev:
4ungar skrev:Tack elina :loving:jättefina tösen har dem på nu :D
hur vart dom i längden??

Skoj att du gillade dom :D
de är som långa byxor som passar precis :wink:o att de var smala i midjan var toppen eftersom jag har en smalis tjej :D
Användarens profilbild
Av Monia
annelie skrev:
aneeha skrev:
annelie skrev:
Monia skrev:
4ungar skrev:
haha ;-)

eller
Ö....a ;-)
Östuna
tyvärr... ;-)

Idag kom det till Ödåkra!!! :vågen: Jättefin tunika och byxor. Ska prova i morgon på ett rent barn 8) Hon sitter ute i sandlådan nu med sand både här och där..... :D
Av Marine78
Ja har fått jättefina shorts & en solhatt till mellangrabben, från doddit om jag inte minns fel. Har både livebild & bilder på plaggen men har inte lyckats få in dem i bloggen än då den strular. Lovat att återkomma med bilde förhoppningsvis redan ikväll. Är i alla fal jättenöjd med bytet. Shortsen är så himla välsydda (vi fick dock prätta lite o korta resåren ;-) )
Må gott!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
silent_angel skrev:Vilken tur att dom flesta blev nöjda över bytet :D Vet dock fortfarande inte om min bytesmottagare blev särskilt nöjd. Det var några fula sömmar från min maskin som bara tuggar... :roll:
Jag skäms också lite över sömmar från min tuggmaskin och även endel lösningar som fick bli som dom blev....men helheten tror jag är ganska OK.
Får se om flickan som får det är OK med färgen :hide:
Användarens profilbild
Av aspen
Monia skrev:
annelie skrev:
aneeha skrev:
annelie skrev:
Monia skrev:
4ungar skrev:
haha ;-)

eller
Ö....a ;-)
Östuna
tyvärr... ;-)

Idag kom det till Ödåkra!!! :vågen: Jättefin tunika och byxor. Ska prova i morgon på ett rent barn 8) Hon sitter ute i sandlådan nu med sand både här och där..... :D
vad roligt.
Måste säga att midjan hade jag ingen aning om, men resåren är sån med hål i så om du sätter i en knapp kan du ändra den :-)
därav knapphålet i linningen.
Användarens profilbild
Av Elina
silent_angel skrev:Vilken tur att dom flesta blev nöjda över bytet :D Vet dock fortfarande inte om min bytesmottagare blev särskilt nöjd. Det var några fula sömmar från min maskin som bara tuggar... :roll:
Om man kollar långt ifrån så 8)

Nej då, den är helt OK, men varför har du skippat raksömmen på så många ställlen??

Dottern tyckte den var fin :D
Användarens profilbild
Av Monia
annelie skrev:
Monia skrev:
annelie skrev:
aneeha skrev:
annelie skrev:
Monia skrev:
4ungar skrev:
haha ;-)

eller
Ö....a ;-)
Östuna
tyvärr... ;-)

vad roligt.
Måste säga att midjan hade jag ingen aning om, men resåren är sån med hål i så om du sätter i en knapp kan du ändra den :-)
därav knapphålet i linningen.
Jag blev lite fundersam först vem av tjejerna det var till men troligast till "Lillan" 8) Vissa kläder har de tillsammans nu. Stora tjejen är visserligen lång men smalis och lillan är lite rundare 8) JAg tror att båda ska få prova dem :D
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?