Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Ska få hjälp att knappa mina hemsydda blöjor & tänkte beställa knappar från thesnapstore.com..men hur stor är risken att man åker på tull & andra avgifter? Har ju aldrig beställt från utlandet förr & vill inte det ska bli jättedyrt ju.. :?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ingen som vet hur det funkar?
Användarens profilbild
Av melon
Du behöver en KAMpress för att sätta dit knapparna. Om du söker på det här på forumet så hittar du nog lite trådar, det har diskuterats förr.
Användarens profilbild
Av knutis
Shuna76 skrev:Ska få hjälp att knappa mina hemsydda blöjor & tänkte beställa knappar från thesnapstore.com..men hur stor är risken att man åker på tull & andra avgifter? Har ju aldrig beställt från utlandet förr & vill inte det ska bli jättedyrt ju.. :?
Jag har beställt två gånger. En gång gick det utan tull och en gång med tull. Jag minns inte exakt hur mycket jag betalade den gången det gick på tull, lite mer blev det. Men oavsett så kom jag betydligt billigare undan än om jag skulle köpt det i sverige.

Jag tycker du ska prova och se hur det går :D .

Sen kan det ju var kinkigt med vilka knappar som passar i den press som den som ska hjälpa dig att knappa har, kolla så att storleken stämmer.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Melon: Det vet jag..undrade mer över tullen..:)

Knutis: Jag har fått instruktioner om vilka knappar som passar & var jag kan köpa dem, men jag är ju lite feg.. :? Men om det blir billigare vilket fall som så vågar jag nog..:)
Användarens profilbild
Av Elinea
Jag har inte åkt på tull när jag beställt bara knappar därifrån. Däremot när jag köpte min knappress fick jag betala tull men då var det ju ett mycket större paket.
Användarens profilbild
Av knutis
Jag tycker du ska prova. Jag köpte tyg och det är ju lite tygre, men kolla med vad frakten skulle kosta och jämför. Jag tror babyheaven säljer knappar. Kolla vad frakten går på där så visar det sig.

Lycka till! :D
Användarens profilbild
Av Shuna76
Melon: Det vet jag..undrade mer över tullen..:)

Knutis: Jag har fått instruktioner om vilka knappar som passar & var jag kan köpa dem, men jag är ju lite feg.. :? Men om det blir billigare vilket fall som så vågar jag nog..:)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag har beställt knappar därifrån och då kom de i en liten mailingbag i CD-fodralsstorlek efter ca 1 vecka utan det minsta krångel med tull eller så. När det handlar om så små summor (har för mig att det gick på runt 50:- inkl frakten för 100 set = 400 knappdelar av minsta storleken) och om paketen är tunna/platta/lätta som ett vanligt brev med ngr pappersark i är det nog bra mycket lättare att slippa igenom tullen än om det är en stor kartong.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?