Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
Jag är inte så intresserad av skötväskor. I bästa fall använder jag en hammockbag och slänger ner det som behövs i den. Nu funderar jag ändå på att sy en skötväska. Vad ska jag tänka på? Vad behöver man för fack och funktioner? :help:
Användarens profilbild
Av Edith
tass
Användarens profilbild
Av glis
Ett fack för allt man slänger ner: något att sköta på, extrakläder o dyl.
Ett fack för blöjor
Ett fack för våtservetter
Ett fack för bajpåsar
Ett fack för mammasaker: bindor, mjölkuppsamlare
Ett litet fack för näsdroppar, alvedon och salva. Det här facket behöver du förhoppningsvis inte öppna...

Så ser min köpeväska ut och den funkar tycker jag. Jag är lite sorterings-fixerad så jag gillar att ha flera fack i ett, så i min är alla utom första och sista i ett mindre fack och medicinen i locket.
Just det: lättast åtkomligt: fack för IKEAtrasan Kräkas!
Av FiaLisa
Undrar om jag har energi till att sy en skötväska... Förmodligen inte. Antingen håller jag mig till min hammockbag eller så köper jag kanske en sån här (om den uppfyller kriterierna):

Bild

Bilden är knyckt från Babydesign.
Användarens profilbild
Av glis
Den var verkligen kanonfin! Tur att jag inte såg dem när jag hysteri-boade innan kisen föddes. Min kostade 300 på babyproffsen, men den är tråkigt svart...

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?