Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blixa
Jag bär aldrig i trikåsjalarna och den stackars skönheten från Nederländerna har bara använts ett fåtal gånger. Nu står jag i valet och kvalet om jag ska sälja sjalarna eller spara dem till framtida barnbarn. Är det någon vits att spara dem eller går elasticiteten ur sjalarna med åren? Jag kan noll och intet om textilier så jag hoppas på svar av sjalbarnsoraklet :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Är det bara bomull ska det väl vara helt ok, eller ja, lika ok som med vävda! :-D

Tänker bara på bäbiskläder med 40-50år på nacken där trikån är hur fin som helst! Värt att tänka på är väl att inte ha dem hängande i direkt solljus... ;-)
Användarens profilbild
Av Blixa
Tack! Går genast och läser på sjalarna om det står hur de är gjorda. Själv tänker jag på bebiskläder vi ärvt från 80 och 90-talen och de har varit helt spänstlösa och knastriga, därför blev jag orolig.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Blixa skrev:Själv tänker jag på bebiskläder vi ärvt från 80 och 90-talen och de har varit helt spänstlösa och knastriga, därför blev jag orolig.
Kanske beror på kvaliten från början? :roll: Hller tummarna för att bomullen i sjalar är av bra, fin kvalla! 8)
Av Flodisen
Här ska mina två trikåsjalar bli ett lapptäcke när jag är färdig med dom. Tänk att få ha den i soffan om kvällarna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?