Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har den underbara boken Sy till barnen 0-4 år av Elsebeth Gynther och Bjarne Solberg men jag saknar mönsterarket. :(

Finns det nån här som har boken som skulle kunna tänka sig kopiera mönsterarket och skicka det till mig. Jag betalar såklart.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Har du köpt den på tradera?? Jag budade på en utan mönster och lånade från biblioteket för att kopiera. Det är många stora ark så jag tänkte att visst kan man kopiera för hand.... Nä, det var ganska drygt. Gjorde kanske ett halvt blad och sen blev jag glad när jag blev överbjuden. :lol:
Användarens profilbild
Av Suskiv
sofiutane skrev:Har du köpt den på tradera?? Jag budade på en utan mönster och lånade från biblioteket för att kopiera. Det är många stora ark så jag tänkte att visst kan man kopiera för hand.... Nä, det var ganska drygt. Gjorde kanske ett halvt blad och sen blev jag glad när jag blev överbjuden. :lol:
Jag har fått den av min mamma som hittade den på loppis för en femma.
Av Flodisen
Jag ska kolla om sambon fortfarande kommer åt kopiatorn på jobb. Då kan jag fixa det åt dig. Ska fråga när jag pratar med honom senare. Det är en rejäl lunta papper.
Användarens profilbild
Av Mammut
...är det inte enklare att skicka över mönstret så du kan rita av själv, för att slippa högen med papper? ...om jag får lägga mig i.. :hide: :lol:
Användarens profilbild
Av Edith
Boken finns på Stadsbiblioteket, låna den där vettja och kopiera/rita av själv! :D
Användarens profilbild
Av Suskiv
Edith skrev:Boken finns på Stadsbiblioteket, låna den där vettja och kopiera/rita av själv! :D
:duh: Varför tänkte inte jag på att kolla på bibliteket? Tror jag gör så.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?