Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag hade en gammal lång jeanskjol i en låda så jag tänkte testa sy muddjeans till Linus i min jakt på det perfekta byxmönstret. Tyget är tunt o mjukt och perfekt till muddjeans. Framsidan på kjolen såg ut sådär så det blev sidan på ena benet, andra benet är bara vanligt.

Bild
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fina! Om du hittar det perfekta mönstret får du gärna dela med dig :lol:
Albert har också fått jeans med randiga muddar, men jag måste göra lite ändringar till nästa par. De blev lite för puffiga fram. Fast A älskar dem, så jag är nöjd ändå.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Knyttet & K skrev:Fina! Om du hittar det perfekta mönstret får du gärna dela med dig :lol:
Albert har också fått jeans med randiga muddar, men jag måste göra lite ändringar till nästa par. De blev lite för puffiga fram. Fast A älskar dem, så jag är nöjd ändå.
Det gör jag så gärna, ska testa ett par i velour till först, kan inte bestämma mig om dom blir för puffiga fram eller om jag bara inbillar mig. Det är från...ja vad boken nu hette som jag lånade av min syster, som lånat den på biblioteket =)
Senast redigerad av Jennelii den tis jun 03, 2008 07:33, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av cocine
jättefina :D
Användarens profilbild
Av binaem
snygga
Användarens profilbild
Av Kusmi
De ser jättefina ut!
Användarens profilbild
Av Fryle
Beckah82 skrev:snygga läcker detalj
Just det!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?