Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sjanna
Jag skulle vilja köpa en Ergo inom närmsta dagarna innan vi ska resa bort. Någon som vet var den kan finnas till försäljning i Stockholm eftersom jag inte tror jag hinner beställa på nätet? Tack.
Användarens profilbild
Av svas
Jag har nog en Ergo denim till salu. Jag finns i Stockholm city (hötorget) tisdag och onsdag. Pris??? Nypris var 985 kr i april 2007. 600 kronor??? Den är inte så mycket använd eftersom jag föredrar min patapum.
Av Sjanna
Låter bra! Har du ngt foto på den möjligtvis? Och av nyfikenhet (och novis som du ser) varför föredrar du patapum?
Användarens profilbild
Av svas
Sjanna skrev:Låter bra! Har du ngt foto på den möjligtvis? Och av nyfikenhet (och novis som du ser) varför föredrar du patapum?

Lånad bild från www.edenbaby.se
Bild

Jag, Sverre och Ergon i farten
Bild

Jag gillar patapum bättre för jag är bara 160 lång och har sluttande axlar. Ergon avlastar bättre men sitter inte lika skönt.
Av Sjanna
Ursäkta att jag inte hörde av mig igen. Jag fick tag på en annan Ergo i en färg jag hellre ville ha. Tack ändå!

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?