- sön jun 01, 2008 20:16
Närmare bestämt en laptop väska. problemet är att jag inte vet hur stor en standard laptop är. och hur brukar de skyddas i väskan?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
funshine skrev:ytterliggare en present ska fixas. någon som har ett förslag på en rolig friluftspryl man kan sy själv.Friluftspresent. Det beror lite på hur friluftiga de är, men när jag var ute på vandrade eller bodde i tält så var en av de mest finurliga sakerna packpåsar. Vi sydde i fodertyg (kan nog funka med ett tunnt bomullstyg också, det får inte väga för mycket bara) vill jag minnas och så dragsko längst upp. I flera olika färger. Vill man lyxa sig så kan man sy på applikationer på de olika påsarna.
För övrigt tycker jag att det är väldigt elakt att skaffa barn så att 20-års fest, studentfirande och konfirmation infaller på samma gång. För att inte tala om att mamma i familjen dessutom fyller år hon också dock inte jämt tack och lov.
Kaja skrev:Jag har kört liggunderlag i min datorväska. Tänk på att det som är ALLRA viktigast att skydda är sidorna. Så, det räcker liksom inte att täcka de stora ytorna och skippa hörnen...gissa vem som gav mig iden från första början. Min blir nog något mindre iögonfallande dock.
//Kaja
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?