Jag tycker att det ser rätt obekvämt ut... Sittdelen ser ut att inte räcka så himla länge för ett lite större barn, vilket då resulterar i att barnet inte kan sitta i grodposition särskilt länge.
Ryggstödet ser också ut att sluta lite väl långt ner, jag föredrar att ha ryggdelen gott och väl så hög att en pyttebebis inte behöver något extra huvudstöd så som det ser ut på bilderna på sidan. För övrig så visar bilden på hemsidan att barnets huvud hamnar långt från kroppen trots huvudstödet, vilket innebär att om barnet eventuellt somnar så måste man nog ändå hålla huvudet med ena handen, eftersom det ser ut som att denna inte går att justera...
Barnet ser också ut att sitta väldigt långt ner, bortsett på en av bilderna men där handlar det nog snarare om att barnet är så stort/långt så denne ändå har huvudet i axelhöjd på bäraren... När man tittar på bilderna till höger på startsidan så ser man att det inte finns någon pussdistans direkt till barnens pannor
Något mer jag reagerade på var att axelbandet inte var så himla brett och kan då vara svår att få att ligga på plats
på axeln, så den inte glider upp mot halsen/nacken...
Summa sumarum så vill jag gärna avråda dig från detta köp och tipsar istället om Beco, Ergo (den gamla modellen passar en lite kropp bättre än den nyare), Patapum eller Sutemi istället. Dessa kan man välja att bära med antingen på magen och ryggen och jag har inte haft några som helt problem med dem :tumsup (Dock har jag bara erfarenhet av Beco och Ergo (både gamla och nya)
Enastående I

med Devin 04
Vilja 05

Asta 08
Och lillskit med bf 2021-09-20