Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pjoger
Jag har länge gått och trånat efter en Didymos Wellen Silber i storlek 5, men börjar inse att de få som har den, ogärna släpper den ifrån sig. Jag började leta efter alternativ, och kom fram till Indio Rubin. Är det någon kvalitetsskillnad mellan dem? Fördelar? Nackdelar?

Josefin
Användarens profilbild
Av norkmedoo
alternativt... beställa en ny :D

säger en som sitter med avin i handen :wink:

jag har en indio smaragd som jag älskar för den är så skön och väldigt vacker...
men förväntar mig lite mer mys av wellen silver då indions mönster
kan göra den aningenspyttelite trög och de jaquardvävda sägs vara
sååå mjuka och följsamma...
...tror jag... får återkomma när jag hämtat min wellen
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
De finaste och gosigaste är de i fint jaquardmönster, dvs julian, jakob, paul, nino, bär mfl. Indio är också gosiga men ännu tunnare och därför inte lika stadiga. Wellen har en helt annan yta, den är sträv men tunn och lite glesvävd. Men den är väldigt skön att bära med!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
oj då :shock:
ja då är ju inte förväntningarna så höga längre...

... men den är väl snygg iallafall?

(* :heart: *)
Av ma-jo
Min nya (bättre beg) Wellen är gooooosig. Den är inte i närheten av nån säckväv. Lin du måste fått nåt konstigt ex? Min är mjuuuk o leeeen :D

Jag har inte känt på nån sprillans iofs. Och min kom nystrykt o fin till mej o jag har inte tvättat den än...

Sannasmamma sa också till mej att den är som säckväv. Det kan jag säga stämmer definitivt inte.

Indion är mer fluffig, den här är tunnare... Båda är mysiga o mjuka tycker jag...

:D
Användarens profilbild
Av Anso
Jag läste ett inlägg på The babywearer.com att en tjej hade köpt den nya färgen "Violett" av Wellen och den hon fick var jättetjock och sträv. Hon fick byta den eftersom det hade blivit något fel. Det kan ju vara så att det är lite problem i början av tillverkning av en ny sjal och Lin var väl en av de första somköpte en Didy Wellen har jag för mig så det kan ju ha varit ett måndagsexemplar. :wink:

Och den Didy Indio Ultramarin jag har nu (köpt ny -03 enligt Danca) är klart tunnare och glattare i väven än den Indio Rubin som jag köpte -04.
Av ma-jo
ma-jo skrev:Min nya (bättre beg) Wellen är gooooosig. Den är inte i närheten av nån säckväv. Lin du måste fått nåt konstigt ex? Min är mjuuuk o leeeen :D

Jag har inte känt på nån sprillans iofs. Och min kom nystrykt o fin till mej o jag har inte tvättat den än...

Sannasmamma sa också till mej att den är som säckväv. Det kan jag säga stämmer definitivt inte.

Indion är mer fluffig, den här är tunnare... Båda är mysiga o mjuka tycker jag...

Måte tillägga: Min dotter har extremt känslig hud o vi bär ofta i sjalen hemma utan byxor, så sjalen måste var mjuk o len för att få bo hos oss. Hallon/jordgubb-Hoppedizen fick flytta härifrån för den var sträv o rent hiskeligt obehaglig mot huden tyckte vi.

Men vi gosar in oss i Wellen så fort vi kan! :D

Nu har jag propagerat klart. :lol: Och norkmedoo: som de flesta sjalar (förrutom Jakob o rutgänget) tror jag wellen behöver lite användning innan den ultimata mjukheten kommer fram, kanske. Tvätta o stryk eller ev magla så gosar du till den fortare i så fall! Du har gjort ett bra köp tycker vi!

Användarens profilbild
Av norkmedoo
ma-jo skrev:... Och norkmedoo: som de flesta sjalar (förrutom Jakob o rutgänget) tror jag wellen behöver lite användning innan den ultimata mjukheten kommer fram, kanske. Tvätta o stryk eller ev magla så gosar du till den fortare i så fall! Du har gjort ett bra köp tycker vi!

det var ju skönt att höra! :D
blev lite ledsen där... en stund...

tror den kommer trivas här och vi med den...
... hittils har ingen fått flytta här ifrån, och det
beror nog på att de bara blir bättre och bättre... :loving:

kommer nog aldrig hitta den där enda och bästa sjalen,(tackochlov)
har redan ett par andra i sikte...

men snygg är den * :heart: *
Användarens profilbild
Av Anso
Bigfoot skrev:
Anso skrev:Jag läste ett inlägg på The babywearer.com att en tjej hade köpt den nya färgen "Violett" av Wellen och den hon fick var jättetjock och sträv. Hon fick byta den eftersom det hade blivit något fel. Det kan ju vara så att det är lite problem i början av tillverkning av en ny sjal och Lin var väl en av de första somköpte en Didy Wellen har jag för mig så det kan ju ha varit ett måndagsexemplar. :wink:
Du får inte skrämma mig så, Anso! :nono: :wink: *sitter vid brevlådan och väntar på paket*
Jag vet, det var dig jag tänkte på om jag skulle våga skriva det eller inte men Didy var ju helt korrekta och bytte ut den åt henne. Den krympte tydligen tokmycket och var tjock. Hoppas att din nu är gjord en annan dag! :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Bigfoot skrev:
Anso skrev:Jag läste ett inlägg på The babywearer.com att en tjej hade köpt den nya färgen "Violett" av Wellen och den hon fick var jättetjock och sträv. Hon fick byta den eftersom det hade blivit något fel. Det kan ju vara så att det är lite problem i början av tillverkning av en ny sjal och Lin var väl en av de första somköpte en Didy Wellen har jag för mig så det kan ju ha varit ett måndagsexemplar. :wink:
Du får inte skrämma mig så, Anso! :nono: :wink: *sitter vid brevlådan och väntar på paket*
Jag vet, det var dig jag tänkte på om jag skulle våga skriva det eller inte men Didy var ju helt korrekta och bytte ut den åt henne. Den krympte tydligen tokmycket och var tjock. Hoppas att din nu är gjord en annan dag! :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
alltså, jag håller med om att wellen är sträv i början. man måste gosa med den för att få fram dess rätta natur. men då blir det :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?