Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Jag är sugen på en coverlock och blev i affären rekommenderad Brother eller Bernina (som kostar 3000:- mer för bara namnet det är samma funktioner :? ) och det sades vara en bra maskin som nyss ändrat sin garanti från 2 till 5 år. Någon som vet något om den?
Användarens profilbild
Av melon
Kosmos skrev:Åh då kommer jag till dig och syr :D Jag vill också ha en 8)
Gärna :eld: Du har många ärenden i Ulricehamn nu :hello:
Användarens profilbild
Av glis
Jag skulle aldrig köpa en brother, men det beror på att min make datateknikern HATAR deras skrivare :lol: , symanskinerna vet jag inget om.
Användarens profilbild
Av Hello
Jag var in till mångmärkessymaskinshandlarn här i stan som berättade vilka märken han för och avslutade med "ja, och så har jag ju Brother och Elna också, men det är just inget att ha" :( Men jag har ingen erfarenhet whatsoever av dem!
Av FiaLisa
Kosmos skrev:Många textillärare använder janome, de hade en coverlock såg jag. Men har ingen anning om hur den är.
http://www.janome.se/?ItemID=1206
Jag har precis köpt en sådan, från England, men har inte hunit använda den ännu så jag kan inte ge något utlåtande.
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag har en och är jättenöjd. Är glad över friarmen.
Användarens profilbild
Av melon
Kosmos skrev:Många textillärare använder janome, de hade en coverlock såg jag. Men har ingen anning om hur den är.
http://www.janome.se/?ItemID=1206
Jo, det är nog en sån Anso har. Det ör hon som lurat mig till att vilja ha en coverlock :twisted:
Tabby skrev:Jag har en och är jättenöjd. Är glad över friarmen.
Friarm? Samma som på en vanlig symaskin så man kan sy små runda ärmar tex?
Användarens profilbild
Av Tabby
Flå´t jag läste overlock :oops:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?