Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
En Beco! Fast färg har jag inte bestämt ännu... fast det är ju ingen sjal, men det är vad jag vill ha nu :lol:
Användarens profilbild
Av Myrten
Wellen Aqua och färga till Forest!
Användarens profilbild
Av milimani
En tunn hoppe har jag ju precis köpt...
Så en Ellevill Zara fresch skulle det nog bli!
Användarens profilbild
Av Krapplack
En tunn sommarsjal - och det blir det nog väldigt snart :) ska bara bestämma färg.. Känns rätt i värmen.

Jag var helt inne på Beco, fina är de- men nä, den satt inte bra på varken mig eller mannen :? Det blev en manduca istället.
Användarens profilbild
Av MilanE
mari_tres skrev:så den här sjalen som jag får köpa idag, vars kostnad inte spelar någon roll, blir ju lixom en extra bonussjal :wink:
Ja självklart! :tumup:
Användarens profilbild
Av Edith
En Wellen. Turkos eller Granat. :hmm:

Eller en Easy Regnbåge. Eller Eld... Eller... :hellu:
Av FiaLisa
BBB Lalita eller kanske ny tunn hoppe Delhi
Användarens profilbild
Av glis
Om jag bortser från att jag väntar hem Kajsa Kavats Dublin så skulle jag nog köpa en sån där fin turkos... Vad är det den heter nu igen? Girasol aqua!!! Den är så snygg så snygg. Men jag kunde också tänka mig en Ellevill, den får väl vara turkos den med då... Fast jag misstänker att de är för slirviga för mig som är Hoppefantast.
Användarens profilbild
Av Blackbabe
En riktigt vakcer sidenringsjal
Användarens profilbild
Av LillaG
Maerion skrev:En kleinsmekker. Oh my, vilken komfort! Jakten efter det optimala bärhjälpmedlet är över. :love:
Har du provat en KS?

Jag drömmer om en Grisefanten podeagi :love:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Auroratiger skrev:
Maerion skrev:En kleinsmekker är en dansk MT. Hett eftertraktade tydligen. :lol: http://www.kleinsmekker.dk/group.asp?group=12&sub=12

emmahawk fick tag på en och jag lånade den igår. 16 sovande kilo på ryggen och jag kände inte ett dugg, den är ljuvlig!
...Och otroligt vackra! *dregel*
Ja, herrejösses vad fina :love:

Jag hade köpt en bärstol eftersom jag hoppas att A ska vilja li buren i en sådan.

Eller en Didy Pfau (visst heter den så, den med påfåglar).

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?