Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nettan
Bild

Denna jättefina zomriga klänningen fick Tina.
Tack Nevin :vågen:
Användarens profilbild
Av nevin
Den blev ju riktigt bra i storleken! Vad roligt att den passar :)
Användarens profilbild
Av sofiutane
Jag har ju också fått men har inte orkat ta mig tid att lägga över bilderna. Vet faktiskt inte vem det är ifrån. Från nån med en dotter som också gillar elefanter. Och nu vill inte tjejen här sova så bilderna får komma imorrn.
Av Ponyo
sofiutane skrev:Jag har ju också fått men har inte orkat ta mig tid att lägga över bilderna. Vet faktiskt inte vem det är ifrån. Från nån med en dotter som också gillar elefanter. Och nu vill inte tjejen här sova så bilderna får komma imorrn.
Förklädesklänning, med gröna elefanter, vitt kantband?
Den är från Asia.
Användarens profilbild
Av doddit
Bubbi skrev:
sofiutane skrev:Jag har ju också fått men har inte orkat ta mig tid att lägga över bilderna. Vet faktiskt inte vem det är ifrån. Från nån med en dotter som också gillar elefanter. Och nu vill inte tjejen här sova så bilderna får komma imorrn.
Den är från Asia.
Var det inte flodhästar? och jag tror den kom till Emmiez om jag inte minns helt fel...
Användarens profilbild
Av sofiutane
Bubbi skrev:
Den är från Asia.
Nä, den var det inte...
Av Ponyo
doddit skrev:
Bubbi skrev:
Den är från Asia.
Var det inte flodhästar? och jag tror den kom till Emmiez om jag inte minns helt fel...
Jo, flodhästar var det visst :oops:
Användarens profilbild
Av Vida
:app:

Vilken tur att det kom fram innan maj tog slut :)

Min zigzag söm är inte lika "elastika" som han som sålde maskinen till mig ville påskina, men jag hoppas att den fungerar för lite barfota sommarspring iaf

En liten bild med min dotter som provdocka (hon är strl 92-98 och klänningen är i strlk 80)
Bild

Det är en do-redo-tröja/klänning/tunika av en t.shirt och en blommig kjol (inte bomull tyvärr)
Användarens profilbild
Av sofiutane
NeaVida skrev:

Min zigzag söm är inte lika "elastika" som han som sålde maskinen till mig ville påskina, men jag hoppas att den fungerar för lite barfota sommarspring iaf

En liten bild med min dotter som provdocka (hon är strl 92-98 och klänningen är i strlk 80)
Bild

Det är en do-redo-tröja/klänning/tunika av en t.shirt och en blommig kjol (inte bomull tyvärr)

Jaaa! Där är den. Så det var du som var min hemliga pysslare. Jättefin och mysig. Blir jättebra i sommar. Livebilder härifrån kommer också nån dag när jag orkat föra över dem från kameran.
Användarens profilbild
Av Vida
sofiutane skrev:
NeaVida skrev:

Bild

Jaaa! Där är den. Så det var du som var min hemliga pysslare. Jättefin och mysig. Blir jättebra i sommar. Livebilder härifrån kommer också nån dag när jag orkat föra över dem från kameran.
Perfekt! Nea var inte alltför glad i tanken att skicka iväg den, men jag sa att det var en present till en liten flicka så bildbevis blir super, när de än kommer!
Användarens profilbild
Av Vida
Ska väl tillägga att livebilder på min majpresent från Beckha av naturliga skäl måste vänta till Augusti (hoppas jag) - men då lovar jag att lägga upp!!
Användarens profilbild
Av Elina
silent_angel skrev:Ingen som har fått paket av mig? :( Fast jag kommer inte ihåg när jag skickade :oops:
:hello:

jo det har ju jag fått :loving:
Användarens profilbild
Av Beckah82
NeaVida skrev:Ska väl tillägga att livebilder på min majpresent från Beckha av naturliga skäl måste vänta till Augusti (hoppas jag) - men då lovar jag att lägga upp!!
:lol: ja det får vi hoppas att det dröjer :-)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:app: :tumsup: Åh, vad fina saker ni gör allihopa!
Vem hade gjort västen med piratmärket på? Det märket skulle jag vilja veta var det är köpt!
Användarens profilbild
Av aspen
ok, i detta inlägg kommer några tjuvkikar läggas på det som snaaart kommer på lådan.

Börjar med denna:
Bild
:-D

och ett till ;-) åker på lådan nu strax, om några timmar bara
Bild
till Ö..... ;-)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?