Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av telistant
Är det bara jag som tycker att gåsen skaver mot halsen? Har en ny skrynklig olivgås.

Har knutit Skrutt (10kg 77cm) på magen och både jag och han har fått skav på halsen. Har jag knutit för hårt? men det tror jag inte det blir ju för löst annars. Är den inte tillräckligt ingosad än kanske, har haft den i en månad ca.

Tips för att undvika halsskav emottages gärna
Användarens profilbild
Av aspen
jag tror att det kanske är ojämnt spännt.

Var noga så det jämnt utbrett och jämnt åtdraget. jag hade samma problem i början
Användarens profilbild
Av telistant
Jag tycks ha varit jättenoga när jag knytit men jag kanske har fått just kanterna lite hårdare än resten utan att jag fattat det. Får öva mer!

Annars tycker vi den är mysig både skrutt och jag (skrutt somnar=bra betyg :D )
Användarens profilbild
Av Nova
Kan du inte dra ut tyget lite från halsen? :idea:

Jag tänker att om du har tyget allt för nära halsen är det ju inte så skönt.
Om jag får tyget för nära halsen brukar jag ta tag i tyget och dra bort det
en bit från halsen för att istället ha tyget längre ut mot axeln.
Men så kanske du redan gör? :mitvit:
Användarens profilbild
Av telistant
Men tyget åker liksom tillbaka mot halsen :roll: Jag drar ju ut det för det skaver men det kommer tillbaka igen. Jag är inte så bred över axlarna men det borde ju inte spela nån roll.

:idea: ska kolla lite bilder hur tyget ligger just på insidan över axlarna=mot halsen och bli inspirerad till nästa knyt. Idag blev det sele.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Annars så hjälper vi dig :wink: jag älskar ju mina gåsar som du vet :wink: Jag har aldrig känt att dom skaver.
Användarens profilbild
Av telistant
Jag tror jag fick till knytningen utan att den skavde då jag drog i mer tyg än bara fållen då jag tightade till tyget. men jag hann inte bära så länge då jag hade så ont i ryggen i helgen, å nu har jag börjat jobba så det blir inte så mycket under veckan.

Jag blir mer och mer förtjust i gåsen iallafall, det är den jag använder mest nu :D
Användarens profilbild
Av Nova
Kul att höra! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?