Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Hade inte råd att beställa nån hammockbag med alla andra på sjalbarn...

Tillverkade en egen istället :D Mycket rymlig.... :shock:

Bild

Blev rätt nöjd själv, den är väldigt bekväm :D

(fast bilden funkar inte i vanlig ordning, är det något smarto som vet vad jag gör för fel???)
Senast redigerad av Helene-Gia den lör maj 31, 2008 09:31, redigerad totalt 1 gånger.
Av puh
Fin! Och i vilken färg man vill :D Kanske ska komplettera mina hammockbagar med en egensydd :roll: :D
Användarens profilbild
Av Edith
Jättefin! :tumup:

Inspirerande också! Man kanske skulle ta och sy sig en ny? :hmm:
Användarens profilbild
Av magdape
Jättefin - och fördelen är ju så klart den att man kan välja precis vilket tyg/mönster man själv vill. Var det förresten svårt att sy?! Är inte precis bästa vän med symaskinen, men lite raksöm och sick-sack brukar vi kunna komma överens om :wink:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Jättesnygg! :D
Användarens profilbild
Av sofiutane
Bild

Fiiin!
Användarens profilbild
Av sanna73
Fin :tumup:
Användarens profilbild
Av Aurian
Helene-Gia skrev:Hade inte råd att beställa nån hammockbag med alla andra på sjalbarn...

Tillverkade en egen istället :D Mycket rymlig.... :shock:

Bild

Blev rätt nöjd själv, den är väldigt bekväm :D

(fast bilden funkar inte i vanlig ordning, är det något smarto som vet vad jag gör för fel???)

Då bilden strejkar, checka bloggen istället
http://syeriet.blogspot.com/
Du måste ha missat något tecken eller så när du försökte länka... För det funkar från blogspot...
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
magdape skrev:Jättefin - och fördelen är ju så klart den att man kan välja precis vilket tyg/mönster man själv vill. Var det förresten svårt att sy?! Är inte precis bästa vän med symaskinen, men lite raksöm och sick-sack brukar vi kunna komma överens om :wink:
Nej, det var inte så svårt. Tog dock tid att sy alla sömmar:roll: Jag sydde en foderdel först som jag satte på två fickor, därefter ytterdelen i Pärla. Slutligen sydde jag ihop båda delarna, och de sömmarna runt om tog en evinnerlig tid

Men jag rekommenderar verkligen att sy en hammockbag själv :D Den blir ju verkligen unik! Funderar på att batikfärga ett tyg och sy en till :wink:
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Aurian skrev: Du måste ha missat något tecken eller så när du försökte länka... För det funkar från blogspot...
Nä jag fattar verkligen inte vad som blir fel... Klickar på Img-rutan och sen kopierar jag in länken från bloggen utan att ändra, lägga till eller ta bort nåt tecken, och slutligen klickar på Img-stjärna igen... Fel? Hur gjorde du? För nu vill jag verkligen kunna fixa att lägga in bilder :roll:
Användarens profilbild
Av Fryle
Fantastiskt fin väska och vilket snyggt tyg! (och hemma i vår lilla by har de också gjort stickgrafitti på lyktstolparna...)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?