Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Helt ny i sjalvärlden och frågorna är många.........

Men jag måste börja med denna. Måste tvätta sjalen den släpper färg när den blir blöt. Vilket tvättmedel kan jag använda då lilla fialotta tycker det är så gott å suga på sjalen :tutte:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har tvättat sjalarna i samma parfymfria tvättmedel som vi har till resten av det vi tvättar!

Om hon äter mycket på sjalen skulle jag välja att hoppa över sköljmedlet också! :D
Användarens profilbild
Av Camilla74
Något parfymfritt tvättmedel kanske? :-)
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Tack så mycket, ska skippa sköljmedlet också :tumsup:
Med de utslag som min dotter fick så undrar man vad de har i tvättmedlet egentligen. Se till att du inte får hem något med blekmedel i. Tvättnötter är ett alternativ också.
Användarens profilbild
Av Nova
Ocean Bastvätt gillar jag.
Utan blektillsats och heller inget sköljmedel som sagt. :wink:
Användarens profilbild
Av Bollen
Vi kör Neutral. Det ska ju vara allra bäst ur allergi-synpunkt (säger de själva i alla fall).
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Letade efter Neutral men hittade det inte i min affär. :( Köpte från grumme istället utan parfym, zeolit och fosfat står det. Hoppas det är snällt. Men ska hålla ögonen öppna efter Neutral.
Av Smultronbarn
Tänk på att bara ha en liiiten mängd tvättmedel - halvera dosen minst!

När våran kille var riktigt liten lade vi till en extra sköljning som tillval på hans klädtvätt för att vara på den säkra sidan. Vi använde/använder aldrig sköljmedel då det kan sitta kvar i tyget ock orsaka klåda och utslag på en liten mjuk bäbis. För att få tvätten mjuk kan man istället tumla den en liten stund (för känsliga material så välj lågtemperaturtumling). Tumlar man inte ett helt program så krymper i regel inte tyget heller.

:tumsup: Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?