Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
zero.sara skrev:
Smultronbarn skrev:
McMorrigan skrev:
Beckah82 skrev:Kom det fram idag då?
Nopp.... :?
:shock: :shock: :shock: Nu måste jag nog allt gå å ta postkassepersonalen i örat! Jag hade hoppats/trott att du skulle få det i fredags... Men eftersom du skrev att du inte fått det så tänkta ja att det borde kommit igår (måndag)... Nä fy, nu känner jag mig ännu lusigare... :oops: (Bara att hålla tummarna för att du verkligen gillar sakerna nu också när de äntligen förhoppningsvis har mage att dyka upp i din brevlåda! :roll: :) )
Hoppas det kommer till rätta snart
:iagree:
Av Smultronbarn
Nu blir jag riktigt orolig...:( Inget paket idag heller????? :shock: :?

Jag har väl ändå fått/skrivit rätt adress...... Frankerade gjorde postenstället medan jag tittade på. Fick inget kollinummer, men kan försöka göra en spårning på postens hemsida om det går?? Kanske bara gäller rek och stora paket, vet inte riktigt...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Åh, jag hoppas inte jag snurrat till det med adresserna :hide:
Fast om någon annan fått ett paket borde ju den personen hört av sig tycker man...
Användarens profilbild
Av Hello
Smultronbarn skrev:Fick inget kollinummer, men kan försöka göra en spårning på postens hemsida om det går?? Kanske bara gäller rek och stora paket, vet inte riktigt...
Det går nog dessvärre bara med försändelser som man har ett kollinummer till. De sitter ju inte och lägger in alla brev som kommer från någon och ska till någon :(
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Smultronbarn skrev:Nu blir jag riktigt orolig...:( Inget paket idag heller????? :shock: :?

Jag har väl ändå fått/skrivit rätt adress...... Frankerade gjorde postenstället medan jag tittade på. Fick inget kollinummer, men kan försöka göra en spårning på postens hemsida om det går?? Kanske bara gäller rek och stora paket, vet inte riktigt...
Nä...... :cry: Men kanske idag....... Vi får hålla tummarna. :wink:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Snacka om OTUR du har... vad är oddsen att samma person som som skickar 2 månader sent dessutom får sitt paket bortslarvat av posten? Nästan lite häftigt faktiskt...ja och trist för båda parter.

För det är ju så himla ovanligt menar jag. Jag har tex utfört nära 400 köp/försäljningar på tradera och inte ett enda paket har kommit bort faktiskt. Smått otroligt.
Av Smultronbarn
Beckah82 skrev:Snacka om OTUR du har... vad är oddsen att samma person som som skickar 2 månader sent dessutom får sitt paket bortslarvat av posten? Nästan lite häftigt faktiskt...ja och trist för båda parter.

För det är ju så himla ovanligt menar jag. Jag har tex utfört nära 400 köp/försäljningar på tradera och inte ett enda paket har kommit bort faktiskt. Smått otroligt.

:iagree: Börjar kännas lite smått otroligt faktiskt. Har varit med om att posten tagit på sig en eller två extra dagar, och att ett vykort postat till mig förra sommaren kom 1 månad i efterhand för att det fastna i nån sortering... Men fy vad trist. Ska bli verkligt intressant att få höra när posten skickat/stämplat detta. Man undrar ju var det har fastnat nån stans... Det kan inte ligga på ditt postkontor utan att du fått nån avi McMorrigan?

Håller verkligen tummarna för att det kommer fram idag! :tumsup: Gör det inte det så efterlyser jag det på länken. Tack för tipset Ellynil! :heart: Men kollade lite, räknas det som postpaket eller hempaket tror ni? :hmm:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Smultronbarn skrev:Men kollade lite, räknas det som postpaket eller hempaket tror ni? :hmm:
Som brev, gissningsvis :-)
Användarens profilbild
Av zandrama
Beckah82 skrev:
Smultronbarn skrev:Men kollade lite, räknas det som postpaket eller hempaket tror ni? :hmm:
Som brev, gissningsvis :-)
Antagligen, om du inte har bett att få det skickat som paket. Och är det inte tjockare än 3 cm eller har en sida som är minst 50 cm, räknas det inte som skrymmande och borde hamna direkt i brevlådan.

För övrigt har jag vart med om saker som har kommit bort på posten mer än en gång. :?

Hoppas det kommer fram snart!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Maken säger att det har kommit två paket till mig idag men är inte hemma och kan kolla vem det är ifrån. MEn vi får väl hoppas det är från dig smultronbarn. :)
Användarens profilbild
Av Beckah82
McMorrigan skrev:Maken säger att det har kommit två paket till mig idag men är inte hemma och kan kolla vem det är ifrån. MEn vi får väl hoppas det är från dig smultronbarn. :)
:vågen:
Av Emmiez
McMorrigan skrev:Maken säger att det har kommit två paket till mig idag men är inte hemma och kan kolla vem det är ifrån. MEn vi får väl hoppas det är från dig smultronbarn. :)
jaa hoppas det är detta :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
:eld: hoppas att det är ett med aprilbyte :)
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
:eld: hoppas att det är ett med aprilbyte :)
:iagree:
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?