Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Myrten
Jag har länge suktat efter en Didymos Wellen Forest och beställde nyligen en Aqua för att färga den riktigt skogsgrön. "thanisas" bilder på Foresten är helt enkelt underbara, ätbara.

Så kom Aquan hem och den var bara för läcker! Hur ska man kunna färga en sådan lysande, skimrande sjal?! Varken jag eller min man passar i kalla blåa färger men den här sjalen föll vi pladask för båda två på studs. "thanisa" varnade mig för att det kunde bli så att man måste införskaffa ytterligare en Aqua (om man ändå vill ha en Forest) för att det är stört omöjligt att tänka sig vara utan en Aqua när man en gång väl fått den över tröskeln, hon hade rätt!

Så härmed utfärdas en varning! Tänker du dig en Wellen Forest, räkna med dubbla priset, en tusing på Aquan och en på Foresten!
Av FiaLisa
Aquan är grymt snygg. Jag hade en men den var för kort så jag sålde den men oj vad jag suktar efter en Aqua.
Användarens profilbild
Av Myrten
Här är en länk till hur man färgar Aquan till en Forest. I "thanisas" andra inlägg (nr. 10) har hon lagt med en länk till bilder på både Aquan och Foresten. Titta INTE på länkarna om sjaldjävulen är aktiv i dig och du samtidigt har ont om pengar!

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=92839
Användarens profilbild
Av Bina
:lol:
Användarens profilbild
Av cutypie
Sara P. H. skrev::lol: Tack! En välbehövlig varning!
Tyvärr kommer den för sent för mig,
sjal- :twisted: slog till hos mig igår så jag beställde en acqua efter att ha sett alla fina kort på den här ( :hopmad: Thanisa)
Men bara en :P
Användarens profilbild
Av Elinea
Jag villl verkligen ha en aqua!

och en granat och en hollunder och...

Sjal :twisted: är inte att leka med :lol:
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
8) tack för varningen
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag bor i Falun och här finns ingen sjalförsäljare (förutom Babyproffsen som jag försöker få att ta in ergonomiska bärselar). Jag har börjat inse att det är tur för mig, annars hade pengakontot förmodligen sett annorlunda ut idag. Hade jag fått se fler sorter av Wellen i verkligheten så hade jag nog åkt dit på en Holunder också. Kanske jag ska sluta gå på sjalträffar... jag som nyss börjat... och vårt sjalbarn som ännu inte kommit...

Fast jag såg i en annan tråd att det är OK att införskaffa sjalar innan barnet kommit eftersom man måste kunna sälja vidare de man inte är nöjd med och för att man inte ska behöva lägga tid på att sjalhandla när det är så mycket annat att tänka på i början med en nyfödd, då vill man ju ha sjalarna redo. (Vårt första barn är tyvärr ett vagnbarn med inslag av Baby Björn och sedan Ergo då och då.)
Användarens profilbild
Av Lumlum
Jag säger snarare: Varning för wellen! :wink: :)
Användarens profilbild
Av amöba
:lol: Vilken skön tråd!
Användarens profilbild
Av glis
Jag kan bara instämma, jag köpte en begagnad violett och jag kan inte se mig mätt på det! Jag föredrar att bära i min nya Hoppediz Dublin men jag tittar ännu hellre på min wellen. Och så finns den underbart fina hlundern där ute någonstans. Och Silver! Och Thanisas Bohuslän... Håhå jaja, hur skall jag klara av det här på föräldrapenningen?
Användarens profilbild
Av Edith
:hide:
Av Virvhult
Det är inte svårt att bli beroende av olika sjalar har man förstått. Sambon säger bara jaha i dagsläget.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?