Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Camilla74
Bär man på magen funkar det bra med en ryggsäck, annars kanske en rymlig Thaiväska kan funka som alternativ? :-)
Användarens profilbild
Av Beckah82
dramaten!

alltså en kärringväska med hjul. Finns riktigt tjusiga sådana nu för tiden :-)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Någon regelrätt skötväska har jag aldrig haft när jag burit i sjal/sele men därmot ryggsäck eller thaiväska som Camilla74 skrev.

Annars kan kanske de där midjeväskorna som säljs till Patapum och Ergo passa även på Manducan, om man bara ska ha lite med sig alltså?
Av belinda
Jag hade aldrig skötväska när Lowe var nyfödd. Plockade med mej ett par extra blöjor i vanliga handväskan bara.

Nu när jag har två barn varav den ena åker vagn finns det ju plats för skötväska på styret. Nu kan jag tycka att det fyller en funktion, med lite ombyte och så, men annars fattar jag inte vad folk packar i skötväskor :lol: vad är det som måste med liksom :hmm:
Användarens profilbild
Av LillaMy23
haha, jaá du jag undrar varje gång man ska iväg vad man packat i ;)

Blöjor, våtservetter, näsdukar, ombyte, vattenflaska, plånbok, (använder skötväskan som min handväska/skötväska) handduk(till amningen) skötbädd, sen är de nog inge mer men proppfull blir den :P :lol: :oops:
Användarens profilbild
Av Scharlott
LillaMy23 skrev:vad är en thaiväska? :? :oops:
www.hammockbag.com 8) Det har ordnats en del sambeställningar därifrån (mammahappy :hello:) och jag gissar att det ibland kan säljas en del thaiväskor begagnat också här på sjalbarn. Är du lite flink med symaskinen går de även lätt att sy själv - kolla beskrivning under "gör det själv".
Användarens profilbild
Av frida
Ryggsäckar! Har en liten och en stor, väljer efter behov. Är barnet på ryggen bär jag säcken med ena remmen. En sk cykelväska används också, med den blir principen som med thaiväskorna.(runt både dig och barn)
Användarens profilbild
Av Josefin
En axelremsväska med lång rem, så kan den hänga under barnets rumpa om barnet är på magen / på sidan... Är barnet på ryggen kan man korta remmen om man är noga. Har aldrig fattat varför just en thai-väska skulle vara bättre, f.u. att de är fina, det är väl just det långa bandet som är poängen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?