Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Häjk
Apelsin skrev:måste de vara prefekta? DÅ ska jag nog inte vara med
Nä, ska dem vara perfekta så får jag dra mig ur också :lol:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
thanisa skrev:Jag funderar att åka till nystat idag och köpa lite av deras egna lingarn. De härvorna är stora 200 gram så kanske finns det någon som skulle vilja dela en härva med mig.

Färgerna som finns går att se på http://www.nystat.se/cat_product.asp?ca ... 299&id=299
Jag vill! Har skickat pm.

Apelsin - Jo, jag lägger upp på dubbla stickor.
Användarens profilbild
Av thanisa
Bild

Bild

Dessa garner har jag köpt idag. Ska bli en fröjd att få testa och sticka med dem. Om någon är intresserad av att köpa en bit så säg till. jag har 195 gram av den lila och rosa de andra har jag 206 gram av. Kostnad blir självkostnadspris 1 gram 50 öre och sen porto. Pm:a om någon vill ha. Vilka nummer dessa färgerna har på deras hemsida vet jag inte och jag kan ta fler bilder ifall någon vill. Dessa är tagna i solljus utomhus.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nu är jag färdig med min trasa! 8)
Användarens profilbild
Av Monia
thanisa skrev:Bild

Bild

Dessa garner har jag köpt idag. Ska bli en fröjd att få testa och sticka med dem. Om någon är intresserad av att köpa en bit så säg till. jag har 195 gram av den lila och rosa de andra har jag 206 gram av. Kostnad blir självkostnadspris 1 gram 50 öre och sen porto. Pm:a om någon vill ha. Vilka nummer dessa färgerna har på deras hemsida vet jag inte och jag kan ta fler bilder ifall någon vill. Dessa är tagna i solljus utomhus.
Vilka fina!!!! :love: :eld:
Av Trista
:love:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilka fina garner blev så förälskad i det gröna garnet... Olika stickprojekt hoppar sig i min hjärna. Fast jag har svorit en ed för några år sedan att alldrig sticka en tröja i lingarn och tunt tunt lammullsgarn, det var det mest tråkigaste och drygaste jag gjort. Fast ibland lär man sig inte av sina misstag, det kan ju vara roligt :wink:

Har börjat sticka på min disktrasa..
Användarens profilbild
Av doddit
thanisa skrev:Bild

Bild

Vilka fina. Jag har beställt orange från nystat.se. Kanske vi kan byta lite?
Av Ponyo
:D
När jag vet vem min mottagare blir så ska jag nog beställa lite lingarn från nystat. Det är alltid skoj att klicka hem lite roliga saker.
Användarens profilbild
Av binaem
Jag reser bort ikväll så jag passar på att sända ut adresserna till er som sänt in redan idag .. jag tar hand om ev. senkomna också.
Av Nettan
Zå, nu har jag zuttit i en timma och läzt min mottagarez gamla inlägg och luzkat litegrann.
Färg är beztämd, bara rezten kvar. :)
Av Ponyo
Nettan skrev:Zå, nu har jag zuttit i en timma och läzt min mottagarez gamla inlägg och luzkat litegrann.
Färg är beztämd, bara rezten kvar. :)
Samma här. Nu måste jag bara få tag på just den färgen...
Av Smultronbarn
Opps, satt och velade om jag skulle vara med, såg tråden nyss.. men nu verkar det ändå vara försent att anmäla sig om adresserna redan är ute. :roll:
Så då slipper jag göra en trasa... fast jag som så gärna vill eha en disktrasa i lin.... Kanske kan få köpa nån provbit av nån duktig pysslare sen... :wink: 8)
Användarens profilbild
Av binaem
Smultronbarn skrev:Opps, satt och velade om jag skulle vara med, såg tråden nyss.. men nu verkar det ändå vara försent att anmäla sig om adresserna redan är ute. :roll:
Så då slipper jag göra en trasa... fast jag som så gärna vill eha en disktrasa i lin.... Kanske kan få köpa nån provbit av nån duktig pysslare sen... :wink: 8)
Det är inte för sent att anmäla sig till Juni-bytet. Skicka din adress så puttar jag in dig.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?