Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Minns ej om det var någon härifrån som var intresserad, men i alla fall. Kika gärna in på min blogg i så fal för nu börjar det dra ihop sig för beställning:
Snälla alla här som var intresserad utav sambeställning utav storleksetiketter, följ länken till min blogg och skynda maila ;-)

http://mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/1 ... orlek.html

Må gott!
Av Marine78
Det beror helt på hur många det blir som beställs. Ju fler etiketter i de olika storlekarna desto billigare blir det. Men som "dyrast" kostar de ca 2,50 styck, mehn eftersom vi är ett tiotal som skall beställa i alla fall så tror jag vi kommer landa på kanske runt 1,50 per etikett.
Av Emmiez
vad blir frakten om vi delar på det då? tjänar man på det om man inte bor på samma ställe?
Användarens profilbild
Av aspen
Emmiez skrev:vad blir frakten om vi delar på det då? tjänar man på det om man inte bor på samma ställe?
jag kan köra dina på samma adress om du vill, så ses vi sen :-) och delar åp den frakten.

Jag har mailat nu i alla fall :-)
Av Marine78
Portot ifrån dem går på 35 kr och vi är ett tiotal som skall beställa, så dryga 3 kr per person från dem + kanske 10 kr i porto i övrigt. De är ju inte tunga etiketterna. Det överstiger garanterat inte 20 kr i porto i alla fall (och skickar jag mer till samma adress så blir ju portot säkert lite billigare som du skrev Annelie)
Av Marine78
Hejsan!
Det beror på hur många du behöver i de olika storlekarna för jag har själv ett ganska stort överskott utav etiketter i flertalet storlekar. Så du har fortfarande chansen. Jag Pm:ar också

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?