Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag har haft lyxen att få tillbringa helgen vid symaskinen och resultatet blev detta:
En tunika till mig själv Bild
Jag sydde en klänning av samma mönster för några veckor sedan och trivdes så bra i den att det fick bli en till fast kortare så att jag kan använda den till byxor.
Jag hade inte tillräckligt med svart tyg så jag fick köra iväg till tygaffären och köpa 30 cm prickigt och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet :-)

Rasmus har också fått lite nytt. En velourmysdress i petrolblått tyg som jag köpte på Stoff och stil för flera månader sedan.
Bild
Tröjan råkade bli lite stor, men hellre det än för liten. Han lär ju växa i den...
Användarens profilbild
Av binaem
supersnyggt jobbat!
Användarens profilbild
Av sanna73
Supersnyggt :tumup:
Användarens profilbild
Av aspen
wow, vad duktig du är.

min helg var planerad för sömnad oxå, men jag kunde inte med att vara inne i detta vädret :-)
Användarens profilbild
Av linafelicia
annelie skrev:wow, vad duktig du är.

min helg var planerad för sömnad oxå, men jag kunde inte med att vara inne i detta vädret :-)
Jag är så sjukt varm med min stora mage :babysits: så jag håller mig inomhus så mycket som möjligt med så lite kläder på mig som möjligt, helst i tvärdrag :lol:
Dessutom tål jag inte sol när jag är gravid, får en massa soleksem som bara kliar så jag håller mig inne när det är fint väder.
Användarens profilbild
Av aspen
linafelicia skrev:
annelie skrev:wow, vad duktig du är.

Jag är så sjukt varm med min stora mage :babysits: så jag håller mig inomhus så mycket som möjligt med så lite kläder på mig som möjligt, helst i tvärdrag :lol:
Dessutom tål jag inte sol när jag är gravid, får en massa soleksem som bara kliar så jag håller mig inne när det är fint väder.
jag förstår dig väl :-D

jag själv har törstat efter solen sen förra våren så jag har längtat :-)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Roligt att få sy lite till sig själv! :D
Användarens profilbild
Av Monia
Åh vad fint! Gosig velourdress och supersöt Rasmus :loving:
Det prickiga tyget blev perfekt till tunikan. :tumsup:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jättefint!! Du är så extremt lik mig på bilden med tunikan att ungarna undrade om det var jag :D
Användarens profilbild
Av Edith
Åhh! :love: Vilka grejor du gör! :app:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Beckah82 skrev:Wow va snygga saker!
Jag håller med! :tumup:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?