Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag ska prova att sy egna pocketblöjor & vill gärna ha knappar, men äger ingen kampress. Finns det någon här som har en sådan & dessutom bor på inte alltför långt avstånd från Trelleborg som kan tänkas hjälpa mig? *ber snällt* Naturligtvis betalar jag för knappar & arbete..men inga fantasisummor.. :help:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ingen med kampress i Skåne? :roll:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Provar igen.. :roll:
Användarens profilbild
Av 4ungar
hur ser en kampress ut? :roll:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Hur den ser ut vet jag inte riktigt, men det är en sån där manick man har till att sätta fast plastknappar i bl.a tygblöjor..& en sådan äger inte jag..svindyra är de visst.. :?
Användarens profilbild
Av 4ungar
okej billig var den också :roll: eller hur :wink:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Visste att jag sett bild på en sån nånstans..:) Ja, en sån har ju varenda människa råd att köpa! :wink: Hutlöst dyr grej det där.. :shock:
Användarens profilbild
Av emelianna
Jag har! :D

Kom hem till oss och låna om du vill, vi bor i Malmö.
Användarens profilbild
Av glis
Om du har den lilla metallmojen som man sätter knappen i så finns säkert själva pressen på vartenda skomakeri.
Av Emmiez
glis skrev:Om du har den lilla metallmojen som man sätter knappen i så finns säkert själva pressen på vartenda skomakeri.
fungerar dom med plast knappar då?
Användarens profilbild
Av glis
Ja, om man har verktyget som själva knappen sitter fast i medans man trycker, och om verktyget passar i pressen (som jag skulle kalla spindelpress). Det borde vara standardfattning på sådant där tycker jag.
Med verktyg menar jag bitarna där man lägger knapparna medans man pressar, slår eller bankar eller vad man nu gör. Den lilla plastklämman som följde med mina tryckknappar skulle inte passa, men jag vet ju inte vad som följer med plastknappar och vad den lokala skomakaren råkat samla på sig för grejer
Av Emmiez
:notes: ska kolla skomakare :)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?