Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag har rensat och inser att jag bör göra mig av med mera tyg...... :lol: Finns intresse för ngt så hojta till så kanske vi kan byta mot ngt jag tycker är roligare! :wink:
Annars hamnar det snart hos röda korset tror jag! :)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Av Nettan
McMorrigan skrev:Jag har rensat och inser att jag bör göra mig av med mera tyg...... :lol: Finns intresse för ngt så hojta till så kanske vi kan byta mot ngt jag tycker är roligare! :wink:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild 1: Det grå, blå, gula och orange.
Bild 4: Det randiga.
Bild 6: Alla 3.
Vad är det för zortz tyg, ztorlek, vad vill du ha för det. Har jag något du är intrezzerad av att byta med?
Av Marine78
McMorrigan skrev:Jag har rensat och inser att jag bör göra mig av med mera tyg...... :lol: Finns intresse för ngt så hojta till så kanske vi kan byta mot ngt jag tycker är roligare! :wink:

Bild
Det med oragelbundna rutor på blå botten. Hur stort är det och vad är det för sorts tyg? Intresserad är jag i alla fall ;-) Det ligger också ett tyg med båtar på beige botten, gärna lite mer info om det samt en närbld om möjligt, svårt att se exakt hur det ser ut.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Marine78 och Nettan, jag ska försöka mäta ikväll. :)
Användarens profilbild
Av sirisirius
acand skrev:
acand skrev:
sirisirius skrev:
acand skrev: Bild
Tygerna på översta raden - misstänker att det inte är något som tilltalar dig! (Har mindre bitar kvar av tygerna på nedre raden - klippta till lapptäcke) Jag kommer att ha en massa böcker med mig! Har du någon favoritförfattare? (Om du vill göra ett sånt byte :wink: )
Dem längst ner, har du kvar dem? Hur stora bitar isåfall?
Jag ska kolla hur stora, det paislymönstrade vet jag att det bara är kvadrater (ca 15x15) dom andra lite mer avlånga bitar.
Nu har jag kollat!
Paislymönstrar 16 kvadrater, 20x20 + 1 bit 20x100
Rosarutigt, 6 bitar 10x40
Blårutigt 6 bitar 10x40, 16 bitar 10x30, 1 bit 10x28
Grönrutigt (ej med i bild, samma gröna som på det paislymönstrade), 1 bit 23x60, 5 bitar 10x40, 1 bit 10x30
Blommigt inget kvar!

Som sagt började klippa till ett lapptäcke som sen inte blev av :roll:
Tack, men det var mest det blommiga jag var ute efter. Har letat som en tok efter det. :(
Användarens profilbild
Av knutis
ok, här kommer lite bilder på sånt jag rensat ur.

Ser någon något intressant ut så hojta. Jag orkar inte riktigt beskriva just nu, men fråga så svarar jag.

Boken skänker jag till fraktkostad, mönsterark 2 och 4 saknas dock, det är storlek 84-92 och arket med mönster för kragar, mössor , kapuchonger m.m. i alla storlekar.

Bild 1:
Bild

Bild 2.
Bild

Bild 3.
Bild

Alla tyger tillsammans
Bild
Boken:

Bild
Av Nettan
Knutiz:

Vill gärna ha boken om ingen anna hunnit före.

Bild 1: Det vita och det rödita.
Bild 2: Nalle Phu
Bild 3: Det grönrandiga

Kan du bezktiva dem?
Användarens profilbild
Av knutis
Nettan skrev:Knutiz:

Vill gärna ha boken om ingen anna hunnit före.

Bild 1: Det vita och det rödita.
Bild 2: Nalle Phu
Bild 3: Det grönrandiga

Kan du bezktiva dem?
Boken är din!

Bild 1.
det vita är lite i strukturen runtmönstrat, ganska kraftig bomull, benvitt. Lite T-format men som minst är det 36 cm x 1,40 m.

Det rödvita, menar du det blommiga rödvita? Det är hursom helst ett lite kraftigare bomullstyg, inköpt IKEA för kanske 4 år sen. Det är nästan ilte vaxit på ytan, 80 cm x 1,4 m.

Nalle puh tyget är bara en liten bit som du kan få med boken, om du vill. Det är bara 36 x 40 cm.

Bild 3. Det grönrandiga är ett trikåtyg som är ganska tunnt, mjukt och skönt, typ T-shirt kvalité. drygt 90 cm x 1,30m
Användarens profilbild
Av puppan
Knutis--> Bild tre, det överst randiga tyget, är det trikåtyg? Isf är jag intresserad av det.
Hur stort är det?
Användarens profilbild
Av knutis
puppan skrev:Knutis--> Bild tre, det överst randiga tyget, är det trikåtyg? Isf är jag intresserad av det.
Hur stort är det?
Menar du det som är gul/grönrandigt? Det är trikå, men det är ev. lite tingat.

Det undre rödorange/lila randiga är också trikå, tradera inköp, aningen tjockare i kvalitén. Det är 53 långt x 160 bredd, rundsktickat.
Användarens profilbild
Av puppan
knutis skrev:
puppan skrev:Knutis--> Bild tre, det överst randiga tyget, är det trikåtyg? Isf är jag intresserad av det.
Hur stort är det?

Det undre rödorange/lila randiga är också trikå, tradera inköp, aningen tjockare i kvalitén. Det är 53 långt x 160 bredd, rundsktickat.
Sorry. Jag menade det rödorange/lila randiga.

Vad är du intresserad av?
Användarens profilbild
Av knutis
puppan skrev:
knutis skrev:
Hur stort är det?

Sorry. Jag menade det rödorange/lila randiga.

Vad är du intresserad av?
Trikå och velour gillar jag. Vad har du?
Användarens profilbild
Av puppan
knutis skrev:Trikå och velour gillar jag. Vad har du?

puppan skrev:
trikå
Bild

Velour har jag ljusrosa och mudd har jag vit, svart och ljusrosa.

Jag har också superfin randig velour som Melon har handlat åt mig, men den vet jag inte om jag vill byta bort. Den är rätt dyr...
http://www.familjeliv.se/hem/first_time ... y8nnlv.jpg
Användarens profilbild
Av Hello
Jag tror jag måste visa min man den här tråden - det finns folk som har mycket mer tyg än jag 8) ...och då är det bara det som de vill byta bort!

...eller vänta - då kanske han kommer på att jag också kan göra mig av med tyg... får nog klura lite på upplägget där, tror jag ;)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är på jakt efter småbitar av retrotyger, typ 10x10 cm eller lite större. Någon som har att byta bort? Det ska bli ett lapptäcke. Pm:a gärna!
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?