Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Visst blir den fin som cerise :roll:
Av Jenny
Jag har ju färgat min tunis Cerise, har du sett den? Det blev jättefint
Av Aelia
Tisse skrev:Jag har ju färgat min tunis Cerise, har du sett den? Det blev jättefint
nää har inte sett, bild snälla
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag tycker den blev finare än julia. :hide: Har du provat att bära i den innan du färgade?
Av Aelia
Mary_Cherry skrev:Jag tycker den blev finare än julia. :hide: Har du provat att bära i den innan du färgade?
japp, provat innan.
Av eamane
Fin ja men antagligen ännu snyggare i cerise, tror inte du behöver avfärga innan nej. Förmodligen blir den ganska lik Miami med cerise?
Men hur var den att bära i? Jag är ju nyfiken jag som tycker vanliga hoppe är lite för "klumpig"
Av Aelia
Den är verkligen super tunn och väldigt skönt att bära i. Jag som är easy människa skulle nog rekommendera den mer nu än easy :shock:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Aelia skrev:
Mary_Cherry skrev:Jag tycker den blev finare än julia. :hide: Har du provat att bära i den innan du färgade?
japp, provat innan.
Vad tyckte du då? Vi pratade om den idag, jag är nyfiken på om den är nått att ha. :floet2:
Av Aelia
Mary_Cherry skrev:
Aelia skrev:
japp, provat innan.
Vad tyckte du då? Vi pratade om den idag, jag är nyfiken på om den är nått att ha. :floet2:
läs inlägg innan din :wink:
Av eamane
Aelia skrev:Den är verkligen super tunn och väldigt skönt att bära i. Jag som är easy människa skulle nog rekommendera den mer nu än easy :shock:
Så du tycker jag ska köpa en med? Var ju inga färger som jag var stormförtjust i men man kan ju alltid färga :)
Av Aelia
eamane skrev:
Aelia skrev:Den är verkligen super tunn och väldigt skönt att bära i. Jag som är easy människa skulle nog rekommendera den mer nu än easy :shock:
Så du tycker jag ska köpa en med? Var ju inga färger som jag var stormförtjust i men man kan ju alltid färga :)
Precis så tänkte jag och gjorde :wink:
Av Jenny
Ingen superbild men något iaf

Bild
Av Aelia
jag ångrar mig att jag färgade det, den skulle vart finare som den var innan :(
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag tycker den blev jättefin, men som sagt lite väl lik julia kanske.
Användarens profilbild
Av Elinea
färga den cerise :heart:

Nu vill jag ha en cerise ju..

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?