Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jaha, så köpte jag den nya tunna hoppe Kairo idag, och ville färga den rosa. Köpte färg, och sen när jag slängde sjalen i maskinen, fattade nästan direkt att den kommer ju att se ut som min Julia. Och ja visst, den blev ganska lik den nu. Vad kan jag göra?
Tänkte kanske färga den cerise då, har ljusrosa nu, och om jag ska göra det, ska jag färga på en gång eller avfärga först?
Senast redigerad av Aelia den fre maj 23, 2008 20:51, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Mamin
Aelia skrev:Jaha, så köpte jag den nya tunna hoppe Kairo idag, och ville färga den rosa. Köpte färg, och sen när jag slängde sjalen i maskinen, fattade nästan direkt att den kommer ju att se ut som min Julia. Och ja visst, den blev ganska lik den nu. Vad kan jag göra?
Tänkte kanske färga den cerise då, har ljusrosa nu, och om jag ska göra det, ska jag färga på en gång eller avfärga först?
:duh: :heart:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Har svårt att tänka mig att det skulle vara några problem att färga direkt från ljusrosa till cerise.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
kan vi inte få se den? det lät väldigt fint!
Av Aelia
Sannasmamma skrev:kan vi inte få se den? det lät väldigt fint!
jo visst, ska fixa nu :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Biiiild!!!! :twisted: :lol:
Av Aelia
Apelsin skrev:bild :this: och givetvis vill vi veta vilken färg du använde
den var rosa nitor
Användarens profilbild
Av Mamin
mammahappy skrev:Biiiild!!!! :twisted: :lol:
:iagree:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Väntar fortfarande... :wink:
Användarens profilbild
Av Jolin
Lin skrev:
Mamin skrev:
mammahappy skrev:Biiiild!!!! :twisted: :lol:
:lol: :iagree:
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh så spännande!

Bild såklart!
Av Aelia
Här kommer bild på både Kairo och Julia. Kairo har inte torkat ännu, så den blir ljusare sen

Bild
Användarens profilbild
Av Isanna
Ohhhh! Nice! :vågen: :tumup:
Användarens profilbild
Av smurfis
De blev kanske lite lika ja.. :roll: Men färga mörkare direkt, du behöver inte avfärga tycker jag! (som inte gillar rosa, och känner stor sympati med dig som har två likadana rosa nu! 8) :Hahaa:)
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag kan ta hand om Julia åt dig så kan du behålla Kairo precis som den är! :mrgreen:

Jaså, inte. :hmm: Konstig du är...

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?