Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
zandrama skrev:Jag fick paket från "älsklingsbarn" idag. Två likadana t-shirts, en till varje barn, och ett par babylegs. Superfina! :D
Tyvärr vägrade storebror prova sin t-shirt, men här kommer lillebror med sin outfit. Tyvärr inte så bra bilder dock. :|
Åh det tyget är härligt!
Användarens profilbild
Av erisara
zingo skrev:
aneeha skrev:
zingo skrev:Här en bild på det I fick en jättefin Tunika!!!!

Bild
ja trode nog at den skulle bli lite stor men så stor :oops: :oops: :oops:
Äh, det gör inget den funkar som klänning! ärmarna viker jag upp. Hon satt å strök sig på magen när hon hade den på, den var mysig!
Det, strukit över magen :hide:, hade jag också gjort med en tröja i sådant material. Det ser så gosigt ut.
Användarens profilbild
Av He.ma
Nu sitter jag vid "rätt" dator så jag kan länka in bilderna...
detta skickade jag till asia (hon har inte fyllt i att de kommit fram men jag har fått pm om det...)

Bild

Bild

och detta fick vår lill tjej :vågen:
Bild
+ ett par leggings men tösen är liiite knubbig om magen så de blev lite tajta, hon är SÅ STOLT över tunikan!!!!! (och som sagt det var ju fickor på den!)
Användarens profilbild
Av Asia
Jag vet inte hur man fyller i att man fått.... :oops: å så har jag glömt bort det oxå :oops: :oops: :oops:
Av Ponyo
Asia skrev:Jag vet inte hur man fyller i att man fått.... :oops: å så har jag glömt bort det oxå :oops: :oops: :oops:
Nu har jag gjort det åt dig.

Man trycker på "Citera", tar bort [ quote=XXX ] och [ /quote ], byter ut red mot green, och skriver "Fått" istället för "ej fått"
Användarens profilbild
Av Asia
Bubbi skrev:
Asia skrev:Jag vet inte hur man fyller i att man fått.... :oops: å så har jag glömt bort det oxå :oops: :oops: :oops:

Man trycker på "Citera", tar bort [ quote=XXX ] och [ /quote ], byter ut red mot green, och skriver "Fått" istället för "ej fått"
tack! å du, nu är den klar!
Av Ponyo
Asia skrev:
Bubbi skrev:

Åhh, vad spännande! Blev du nöjd? Vill se bild! :D
Användarens profilbild
Av Asia
Bubbi skrev:
Asia skrev:
Bubbi skrev:

Åhh, vad spännande! Blev du nöjd? Vill se bild! :D
jag kan försöka mejla!
Användarens profilbild
Av Asia
Bild

Denhär åker på lådan idag! Söder ut!
Användarens profilbild
Av zandrama
Då kan jag lägga upp bilden på vad det var jag skickade till doddit. 8)

Bild

(bättre bild i bloggen. Som vanligt... :roll:)
Av Ponyo
zandrama skrev:Då kan jag lägga upp bilden på vad det var jag skickade till doddit. 8)

Bild

(bättre bild i bloggen. Som vanligt... :roll:)
Åhh, vad fin :love:
Användarens profilbild
Av doddit
Den är jättefin :heart:
En livebild:
Bild
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jättefina saker folk gör. Superspännande med varje ny bild :-) ska ta mig ork å uppdatera trådstarten med ;-)
Användarens profilbild
Av binaem
doddit skrev:Den är jättefin :heart:
En livebild:
Bild
Åh så sött.
Användarens profilbild
Av äpple
En smygtitt på vad som kommer med posten i nästa vecka till någon
Bild
Senast redigerad av äpple den ons maj 28, 2008 09:13, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 20

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?