Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nandis
Okej, jag har börjat öva. :)

Mitt stora bekymmer är att det känns som om rumpan på Victor kommer längre och längre ner. Handlar det bara om att jag är kass på att spänna åt tror ni?

Bild
Användarens profilbild
Av jag71
Jo så här... jag ahr börjat svara emn blivit avbruten så nu hoppas vi att det fungerar :D . JAg tror att du ska försöka dra åt lite mer. Så han kommer mer tättintill om du förstår vad ajg menar. Tycker det ser ut osm om benen sitter bra.
Har själv trasslat lite med att få tillräckligt nära och ibland fugnerar det inte alls. Då är det bara att plocka ner och börja om. Det är ren vanesak faktiskt. :lol: Fortsätt öva, fortsätt öva (har du sett "Hitta Nemo"? - tänk den melodin i sånt fall :wink: :lol: :lol: )
Användarens profilbild
Av Beckah82
nandis skrev:Okej, jag har börjat öva. :)

Mitt stora bekymmer är att det känns som om rumpan på Victor kommer längre och längre ner. Handlar det bara om att jag är kass på att spänna åt tror ni?
Jepp! :-) du har identifierat felet ;-)

Men såå illa är det ju inte hehe men nog kunde han sitta högre och närmre och med mer spänd sjal ja :-)

Sötnos iaf i fin sjal.
Användarens profilbild
Av amöba
När jag har knutit ryggsäckar så har jag lagt barnet så högt upp att det i princip skulle kunna hålla om min hals. Då har det glidit ner till mer lagom höjd sedan. Ett tips om hur högt man kan börja, alltså. Sen är det viktigt - och trixigt - att hålla överkanten tillräckligt spänd. Öva på! Du är verkligen på rätt väg :D
Användarens profilbild
Av nandis
tack för uppmuntran! :)

Okej, då ska jag prova att ha honom högre nästa gång. Och det där med att spänna överkanten är något som jag blir lika irriterad på varje gång. Jag tror jag lyckas och så går det någon sekund så inser jag att jag hade fel. :)
Men ni har gett mig kraft att försöka igen. ;) tackar
Användarens profilbild
Av Bina
öva öva öva till du känner att det är bekvämt :vågen:
Användarens profilbild
Av amöba
Förresten, kom just att tänka på att jag aldrig burit i ryggsäck annat än hemma och helst bara inomhus. När jag gått ut på promenad eller så har jag alltid valt omslutet X för ryggbärning. Jag tyckte att ryggsäck kändes för osäkert med litet barn eftersom jag hade svårt att få påsen att sitta kvar under rumpan. Har du provat omslutet på ryggen? De kanske känns bättre även för dig?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?