Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimina
guddottern fyllde tre år häromdagen och firades i lördags med prins- och prinsesskalas 8) symaskinen har fått gå varm här hemma för att a) tillverka present, b) tillverka kalaskläder. såhär blev resultatet:

Bild Bild

sonen fick vara modell för sommarklänning och tillhörande solhatt. tjejen som fått detta är 1dm längre än honom. tydligen var hatten en favorit direkt vilket gör mig jätteglad :D jag har själv gjort mönstret och blev väldigt nöjd!

mammas prins fick en kunglig kolt att ha på kalaset:

Bild Bild

köpte en stuvbit tyg för 10kr :) långt ifrån perfekt (kronan gjorde jag på morgonen innan kalaset) men rolig att göra! och det blir nog nån till att ha i sommar 8)
Användarens profilbild
Av Annika E
Jättefina!! Förstår att det blev poppis!
Användarens profilbild
Av Bina
:vågen: vad fina grejer du syr :heart:
Användarens profilbild
Av jag71
snyggt!
Användarens profilbild
Av primusbarn
Ååå, vad duktig du är! :app:
Användarens profilbild
Av binaem
Jättefint! Blev sugen på att göra en sådan där krona ...
Användarens profilbild
Av Sedum
Vad fint!!! :-)
Användarens profilbild
Av milimina
tack! :D

det roligaste som finns tycker jag är att botanisera i affärens stuvlåda (10kr biten) och se vad bitarna ser ut att kunna bli för nåt. enkelt med barnkläder som bara behöver små bitar tyg. och extra roligt nu när det blir massa fina tygstuvar från alla balklänningar folk gör 8)

fast till klänningen köpte jag tyg särskilt till just den. när jag orkar ska det bli en till, denna gång till en annan kompis tvååring. men det är inte så kul att sy samma sak igen direkt på så jag måste sy nåt annat emellan. :lol:
Användarens profilbild
Av eedar
wow va fina!!! prinskläderna var ju helt fantastiska!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?