Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av äpplebus
acand skrev:
acand skrev:
äpplebus skrev: Bild 1: bomullstyger
Bild
Bild 4: limegrön indisk bomull, blårandigt Strömmatyg o orangeröd trikå
Bild
Bild 5: Bomullstyger (Vitlökstygerna är kappa på metervara)
Bild
Jag skulle vilja ha:
Bild 1 - det med katter på längst ner till vänster på bilden!
Bild 4 - det limegröna tyget!
Bild 5 - tyget med löv på länst ner till höger på bilden!

Men frågan är vad jag har att erbjuda som byte :hmm:
Ska du på bytardagen i Gistad? Jag tror jag kan komma - kanske vi kan byta där?
Jag har tänkt att åka dit så det går ju bra. Vad hade du att byta med? :wink:
Användarens profilbild
Av Fina
McMorrigan skrev:
Nettan skrev:
Josefina skrev:
Nettan skrev:
McMorrigan skrev:
Nettan skrev: Bild
Det grön längst upp till vänster. Vad är det, hur stort?
Ett påzlakan.
Ganzka välanvänt men helt och utan hål i tyget.
Åååååå :love: :love: :eld: Det där gröna... Det är jag totalt kär i!!! Hittade ett litet örngott som jag sydde till E och är superduper, jätte intresserad!!! (ifall McMorrigan inte tar det.. :roll:)

Annars så är jag intresserad av tyget i mitten och tyget längst ner till höger, skulle man kunna få se bild på det utvikt? (även det till vänster om det nu mot förmodan blir ledigt)
Tror nog att det kan bli litegrann kvar till dig. :P
Fixar bilder imorgon.
Fundera på vad du har att erbjuda, kanzke lägga upp några bilder. Om du har några zå är de långt bak i tråden nu. 8)
Du kan ta det! :wink: Jag tror inte att jag behöver mer tyg just nu eg....... :roll:
:D :D Tack!
Jag ska fota lite tyger, är det något särskillt du vet att du gillar och så?
Av Nettan
Josefina skrev: :D :D Tack!
Jag ska fota lite tyger, är det något särskillt du vet att du gillar och så?
Gillar väl allt men mönztrad trikå och retro ztär högt på liztan. :lol:
Användarens profilbild
Av acand
äpplebus skrev:
acand skrev:
acand skrev:
äpplebus skrev: Bild 1: bomullstyger
Bild 4: limegrön indisk bomull, blårandigt Strömmatyg o orangeröd trikå
Bild 5: Bomullstyger (Vitlökstygerna är kappa på metervara)
Jag skulle vilja ha:
Bild 1 - det med katter på längst ner till vänster på bilden!
Bild 4 - det limegröna tyget!
Bild 5 - tyget med löv på länst ner till höger på bilden!
Men frågan är vad jag har att erbjuda som byte :hmm:
Ska du på bytardagen i Gistad? Jag tror jag kan komma - kanske vi kan byta där?
Jag har tänkt att åka dit så det går ju bra. Vad hade du att byta med? :wink:
Bild
Tygerna på översta raden - misstänker att det inte är något som tilltalar dig! (Har mindre bitar kvar av tygerna på nedre raden - klippta till lapptäcke) Jag kommer att ha en massa böcker med mig! Har du någon favoritförfattare? (Om du vill göra ett sånt byte :wink: )
Användarens profilbild
Av melon
Nettan skrev:
Bild
Orkar inte leta i hela tråden. Jag är intresserad av det bruna i mitten med gröna blad och vita blommor på, och det bruna/vita som är tryckt som ett lapptäcke. Är det kvar/till byte? Och i såna fall, vad vill du byta med?
Användarens profilbild
Av knutis
Är ni fortfarande i bytartagna :roll: ?

Jag har nog lite att byta bort, tänkte rensa lite i lagren i dag eller i morgon....
Användarens profilbild
Av sofiutane
knutis skrev:Är ni fortfarande i bytartagna :roll: ?

Jag har nog lite att byta bort, tänkte rensa lite i lagren i dag eller i morgon....
Klart vi är!!
Användarens profilbild
Av knutis
Ok, då kollar jag lite vad jag har, tar lite kort och återkommer...
Av Nettan

Zjälvklart.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Nettan skrev:

Zjälvklart.
8)
Användarens profilbild
Av sirisirius
acand skrev: Bild
Tygerna på översta raden - misstänker att det inte är något som tilltalar dig! (Har mindre bitar kvar av tygerna på nedre raden - klippta till lapptäcke) Jag kommer att ha en massa böcker med mig! Har du någon favoritförfattare? (Om du vill göra ett sånt byte :wink: )
Dem längst ner, har du kvar dem? Hur stora bitar isåfall?
Användarens profilbild
Av acand
sirisirius skrev:
Jag ska kolla hur stora, det paislymönstrade vet jag att det bara är kvadrater (ca 15x15) dom andra lite mer avlånga bitar.
Användarens profilbild
Av acand
acand skrev:
sirisirius skrev:
Jag ska kolla hur stora, det paislymönstrade vet jag att det bara är kvadrater (ca 15x15) dom andra lite mer avlånga bitar.
Nu har jag kollat!
Paislymönstrar 16 kvadrater, 20x20 + 1 bit 20x100
Rosarutigt, 6 bitar 10x40
Blårutigt 6 bitar 10x40, 16 bitar 10x30, 1 bit 10x28
Grönrutigt (ej med i bild, samma gröna som på det paislymönstrade), 1 bit 23x60, 5 bitar 10x40, 1 bit 10x30
Blommigt inget kvar!

Som sagt började klippa till ett lapptäcke som sen inte blev av :roll:
Av Marine78
Har också rotat runt i gömmorna och hittat en hel del trikåer som jag vid närmare eftertanke gärna lämnar vidare i något trevligt byte. Det är en hel del Eisertrikå (Tradera) :oops: som jag gärna byter bort. Gillar dem fortfarande väääldigt mycket men, känner att några ändå kan få flytta. Även en del utav muddväven som såldes utav samma person.
Byter väldigt gärna till mig någon kul mönstrad trikå, kanske något trevligt bomullstyg som passar till ett par solhattar (gärna blommigt som passar till pojkar, eller något annat kul mönster typ ikeas flodhästar etc) någon färgglad velour, strechfrotté you name it, jag är öppen för de flesta förslag ;-)
Här kommer lite bilder:

Bild
Det lila/grårandiga är två stycken 1-meters bitar vardera. Lite förtydligande: muddväver är samtliga i mitten och till höger på den här bilden. De i mittenraden kommer från Tradera och är väldigt stumma, de fyra översta är på en meter vardera och ca 80 cm breda. Resterande är ca 0,5 meter utav. De längst till höger är äkta 70-tal, väldigt strechiga men också lösa i strechen så det krävs definitivt resår om det skall användas som midjemudd. Inte mer än ca 55 cm på bredden, rundstickat, och en meter utav de två med brunt resp gult i på grön botten övriga bara en halvmeter vardera kvar utav.

Bild
2 styck 1-meters bitar

Bild
2 styck 1-meters bitar

Bild
3 styck 1-meters bitar + en stuv som kanske är 100 x 50 cm där den är som smalast

Bild
1 styck 1-meters bit

Har även lite enfärgat orange, grön samt gult att avvara (stuvar) limegrön "mudd" som matchar det randiga med limegrön rand.
Senast redigerad av Marine78 den mån maj 26, 2008 10:37, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Marine78 skrev:
Bild
3 styck 1-meters bitar + en stuv som kanske är 100 x 50 cm där den är som smalast

Bild
1 styck 1-meters bit

Har även lite enfärgat orange, grön samt gult att avvara (stuvar) limegrön "mudd" som matchar det randiga med limegrön rand.
Jag gillar de här två. Måste bara leta lite i gömmorna imorrn med vad jag kan fresta med.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?