Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Inte köpt den men det var lite fint kombinerat i den klänningen.
Användarens profilbild
Av knutis
Jag har faktiskt sytt en klänning i det tyget, fast det lila/blå. Det borde avra samma kvalité.

Det är lite sladdrigt att jobba med, men det är ju för att det är viscos. Ett fint och svlat tyg 8)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
knutis skrev:Jag har faktiskt sytt en klänning i det tyget, fast det lila/blå. Det borde avra samma kvalité.

Det är lite sladdrigt att jobba med, men det är ju för att det är viscos. Ett fint och svlat tyg 8)
Ok!
Jag ändrade mig faktiskt till det blåa när jag beställde! :)
Användarens profilbild
Av knutis
McMorrigan skrev:
knutis skrev:Jag har faktiskt sytt en klänning i det tyget, fast det lila/blå. Det borde avra samma kvalité.

Ok!
Vad är det du ska sy?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
knutis skrev:
McMorrigan skrev:

Ok!
Vad är det du ska sy?
Det har jag inte bestämt än...... :lol: Kanske en klänning.... Men det beror ju på hur det känns när jag får det! :D

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?