Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
erisara skrev:Jag har också bara skickat ett.Jag är nervös. Jag har nog aldrig varit så nogrann när jag har sytt till mina egna barn
För att tala om något annat, är det någon mer som är jättenervös för vad mottagaren ska tycka? För imorgon borde någon få en avi.
annelie skrev:nu i helgen skulle jag sätta igång hade jag tänkt, skulle rita av mönstret, men mitt rita-av papper (vad det nu heter) var ju slut, och ingen genomskinlig plast hemma!!!!!!spännande...
så imorrn ska jag handla detta så jag kan sätta igång.
så det blir många plagg att sy. ( för jag är så nöjd med min idé så jag måste sy lika till mina barn, hoppas det blir bra irl oxå )
zero.sara skrev:Hoppas att mottagaren gillar plagget, blev nervös nu när det ligger i lådan och inte går att ändra sig längre
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?