Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Jag var barnfri i onsdags och sydde så att symaskinen glödde. Det blev en fleecejacka med trikåfodrad huva. Det var första gången jag sydde raglanärm men det blev riktigt bra (ser knöligt ut i ärmhålet på bilden men det är det inte). Mönstret är mitt eget.

Bild

Sedan så blev det två regnbågs t-shirts till barnen. Nathael gillade sin så mycket att han vill ha den alla dagar även när han ska på dop (fast då var den så smutsig att vi fick övertala honom till ett byte). Emelias har en tunn röd halsmudd och Nathaels en bredare gul. Mönstret kommer från Børnetøj 4-7 år

Bild

Slutligen det jag är mest nöjd med nämligen en blus med raglanärm och halssprund till Emelia med äppelblommor på tyget. Till detta byxor i rosa med vita prickar och vida ben som kan dras åt så att de blir puffiga (ni ser den lilla rosetten på vaden). Mönster från Ottobree design 1/08 och 3/08

Bild
Användarens profilbild
Av Bina
ÅHHH :love: åååh åhhhh... får jag beställa ett "Emelia-sommarset" åt Leah? :love: jag smäller av så underbart!! :heart:
Användarens profilbild
Av sanna73
:love: wow fint alltihopa.
Användarens profilbild
Av eM
Åååh va fina kläder! Tänk att kunna sy sådär... :roll:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Finfina kläder!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Oj, vad fina saker! :shock: :love:

Sommarsetet med äppelblom blev jag tok-kär i! :loving:

kan man få köpa en kopia av byxmönstret?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
ZaZi skrev:Oj, vad fina saker! :shock: :love:

Sommarsetet med äppelblom blev jag tok-kär i! :loving:
:iagree: Jättefina! :D
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Nämen va fint!
Användarens profilbild
Av erisara
Va fint! Jag måste få tummen ur och sy något av det randiga tyget, det är ju så snyggt somrigt och färgglatt.
Användarens profilbild
Av Helma
Wow vilka fina kläder!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vad fiiiiint :whut: :tumsup:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Åh så fint!! Var hittar ni alla fina tyger?? :hmm: Jag hittar minsann aaaaaldrig!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?