Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linfrö
Hej!
Jag är ny här på formuet och undrar om jag kan få lite råd av er erfarna sjalanvändare. Jag bär själv min son i en baby bundler och tycker det fungerar väldigt bra. Men nu har jag tänkt köpa en trikåsjal till en kompis som ska ha barn i oktober och vet inte riktigt vilken jag ska välja. Vill ju att den ska funka bra för henne men har inte råd med en alltför dyr...
Så jag har surfat runt lite och fastnat för minimundus, Moby wrap, moby-D och tricot-slen. De verkar vara rätt lika varandra både till utförande och pris. Vad har ni för erfarenheter av dessa? Någon som är bättre/sämre? Något särskilt man ska tänka på? Tacksam för alla tips och råd!
Användarens profilbild
Av Nova
Moby Wrap och Tricot slen har jag provat båda.
De är ganska så tjocka och varma, men funkar på hösten och vintern.
Mobyn är väldigt mjuk och mysig.
Tricot slen upplevde jag som lite stadigare och har troligen därför något längre användningstid.
Av linfrö
Tack för ditt svar. Att de båda är lite varmare skulle ju kunna vara en fördel i det här fallet, då hon som sagt ska ha barn på hösten. Men kanske är en tricot slen ett bra val då, om den som du säger är lite stadigare. Får kika vidare på dem. :-)
Av linfrö
tack för tipset, ska göra det!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?