Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Vilken trikåsjal tycker ni håller formen bäst, ifall man tar i och ur bebisen mycket. Jag har ju bara erfarenhet av Babybundlern och tyckte inte riktigt det blev lika bra när man satte i barnet igen. Det var inte samma tajta känsla efteråt, fast det gick ju. Är Sinon kanske bättre här eftersom det är modal i den?
Ett annat problem tyckte jag var att det blev liksom inte samma proportioner efteråt när jag tagit ur Miles och skulle sätta i honom igen. Korset blev kanske för hårt och smokingbältet för löst t ex.
Användarens profilbild
Av Mia
Sinon och Hug-a-Buben tycker jag inta stretchar tillbaka lika bra.. Men det är nog det man får offra om man vill ha en tunnare , stadigare trikåsjal.
Mobyn svarar jag igen. :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Mia skrev:Sinon och Hug-a-Buben tycker jag inta stretchar tillbaka lika bra.. Men det är nog det man får offra om man vill ha en tunnare , stadigare trikåsjal.
Så du är inte så förtjust i Sinon som alla andra? Nyfiken :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Helena skrev:
Mia skrev:Sinon och Hug-a-Buben tycker jag inta stretchar tillbaka lika bra.. Men det är nog det man får offra om man vill ha en tunnare , stadigare trikåsjal.
Så du är inte så förtjust i Sinon som alla andra? Nyfiken :wink:
Jodå men inte dökär :wink:
Jag sa absolut inte att den var dålig på ngt sätt!

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?