Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Helena skrev:Är det obekvämt när sjalen krullar sig?Ja det kan bli lite obekvämt för kanterna trycker ju mer då. Och det är mer jobb när man ska knyta på sig sjalen för att släta ut..
Och angående Moby wrap, jag har sett en hel del bilder där smokingbältet sitter så löst, men det måste väl bero på den som knyter sjalen. Eller beror det på de där vågorna?
Helena skrev:Är det obekvämt när sjalen krullar sig?Jag tycker att smokingbältets övre kant kan bli lite slapp och hängig på Mobyn, oavsett hur hårt man knyter i övrigt. Men så blir det nog på alla elastiska sjalar skulle jag tro, tyget är ju så mjukt och där det inte blir lika utspänt (bebis är ju oftast bredast över blöjrumpa och rygg) så hänger det lite.
Och angående Moby wrap, jag har sett en hel del bilder där smokingbältet sitter så löst, men det måste väl bero på den som knyter sjalen. Eller beror det på de där vågorna?
Carina skrev: Jag tycker att smokingbältets övre kant kan bli lite slapp och hängig på Mobyn, oavsett hur hårt man knyter i övrigt. Men så blir det nog på alla elastiska sjalar skulle jag tro, tyget är ju så mjukt och där det inte blir lika utspänt (bebis är ju oftast bredast över blöjrumpa och rygg) så hänger det lite.Jag tyckte inte att det blev slappt på Babybundlern, men jag stoppade inte i och ur Miles så mycket. Jag knöt ofta om sjalen. Kanske trikåsjalar blir slappa ifall man tar i och ur barnet mycket?
Helena skrev:ja, det kan nog vara det. knytningen brukar vara bra första gången, men när man tagit i och ur några gånger så blir det lite slappare.Carina skrev: Jag tycker att smokingbältets övre kant kan bli lite slapp och hängig på Mobyn, oavsett hur hårt man knyter i övrigt. Men så blir det nog på alla elastiska sjalar skulle jag tro, tyget är ju så mjukt och där det inte blir lika utspänt (bebis är ju oftast bredast över blöjrumpa och rygg) så hänger det lite.Jag tyckte inte att det blev slappt på Babybundlern, men jag stoppade inte i och ur Miles så mycket. Jag knöt ofta om sjalen. Kanske trikåsjalar blir slappa ifall man tar i och ur barnet mycket?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?