Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
binaem skrev:Förhandstitt på det som lämnar mitt hem till en stor kille och liten tjejJag fick det! jag fick det! *studsar*
zandrama skrev:Alltså, nu kommer jag låta som en surkärring, men skulle inte ni kunna lägga bilderna i vanliga tråden också, för jag hinner knappt med flera trådar, och jag vill ju också se alla fina saker som folk syr.
I övrigt blir det antagligen bara en sak härifrån också.
Beckah82 skrev:Men det gör det ju inte, för den här tråden finns för de som har tid/ork att titta på bara bilderna, och i den andra tråden finns allt samlat för dem som vill ha det så.zandrama skrev:Alltså, nu kommer jag låta som en surkärring, men skulle inte ni kunna lägga bilderna i vanliga tråden också, för jag hinner knappt med flera trådar, och jag vill ju också se alla fina saker som folk syr.
I övrigt blir det antagligen bara en sak härifrån också.fast då faller ju hela poängen med en bildtråd
zandrama skrev:och nu kommer JAG låta som en surkärringBeckah82 skrev:Men det gör det ju inte, för den här tråden finns för de som har tid/ork att titta på bara bilderna, och i den andra tråden finns allt samlat för dem som vill ha det så.zandrama skrev:Alltså, nu kommer jag låta som en surkärring, men skulle inte ni kunna lägga bilderna i vanliga tråden också, för jag hinner knappt med flera trådar, och jag vill ju också se alla fina saker som folk syr.
I övrigt blir det antagligen bara en sak härifrån också.fast då faller ju hela poängen med en bildtråd
Skogskajsa skrev:Vad roligt att du blev nöjd. Klänningen var jag supernöjd med och ville knappt skicka iväg från detta hem ...
Jag fick det! jag fick det! *studsar*
Livebilder på nöjd Lukas och trött Nemi i nya fina kläder:
Beckah82 skrev:Och så kommer jag in mitt i allt, och jag önskar att alla bilder samlas i TSzandrama skrev:och nu kommer JAG låta som en surkärringBeckah82 skrev:Men det gör det ju inte, för den här tråden finns för de som har tid/ork att titta på bara bilderna, och i den andra tråden finns allt samlat för dem som vill ha det så.zandrama skrev:Alltså, nu kommer jag låta som en surkärring, men skulle inte ni kunna lägga bilderna i vanliga tråden också, för jag hinner knappt med flera trådar, och jag vill ju också se alla fina saker som folk syr.
![]()
Vilka är "dem" förrutom du?![]()
ag ser bara fördelar med att ha en tråd som är ren från bilder och bara listor och prat och en tråd med alla verk samlat. Förstår inte alls hur det kan ta längre tid. Tvärt om eftersom man slipper det röriga.
Bubbi skrev:Jag bara antar att det är fler än jag, helt själv brukar jag inte vara.Beckah82 skrev:Och så kommer jag in mitt i allt, och jag önskar att alla bilder samlas i TSzandrama skrev:och nu kommer JAG låta som en surkärringBeckah82 skrev:Men det gör det ju inte, för den här tråden finns för de som har tid/ork att titta på bara bilderna, och i den andra tråden finns allt samlat för dem som vill ha det så.zandrama skrev:Alltså, nu kommer jag låta som en surkärring, men skulle inte ni kunna lägga bilderna i vanliga tråden också, för jag hinner knappt med flera trådar, och jag vill ju också se alla fina saker som folk syr.
![]()
ag ser bara fördelar med att ha en tråd som är ren från bilder och bara listor och prat och en tråd med alla verk samlat. Förstår inte alls hur det kan ta längre tid. Tvärt om eftersom man slipper det röriga.
binaem skrev:Jättenöjda och glada är vi! Det var tur att du skickadeSkogskajsa skrev:Vad roligt att du blev nöjd. Klänningen var jag supernöjd med och ville knappt skicka iväg från detta hem ...
Jag fick det! jag fick det! *studsar*
Livebilder på nöjd Lukas och trött Nemi i nya fina kläder:
Bubbi skrev:Bra idé det kan jag fixaBeckah82 skrev:Och så kommer jag in mitt i allt, och jag önskar att alla bilder samlas i TSzandrama skrev:och nu kommer JAG låta som en surkärringBeckah82 skrev:Men det gör det ju inte, för den här tråden finns för de som har tid/ork att titta på bara bilderna, och i den andra tråden finns allt samlat för dem som vill ha det så.zandrama skrev:Alltså, nu kommer jag låta som en surkärring, men skulle inte ni kunna lägga bilderna i vanliga tråden också, för jag hinner knappt med flera trådar, och jag vill ju också se alla fina saker som folk syr.
![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?