Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag tror kke jag behöver en långsjal...om inte annat än som sjalgunga..:twisted: Men det är ju en djungel! :? Så nu behöver jag hjälp..vill ha en färgstark sjal, gärna som går i gult, rött, orange eller lila. Kan ni hjälpa mig välja? :help: Vill gärna se bilder..
Användarens profilbild
Av Ingrid
Stork Anna, säger jag! Fast du har lite grönt också i den, förutom de färger du räknade upp. Om du vill ha alla färgerna i samma sjal :)
Användarens profilbild
Av jag71
En hoppe narobi. En sån som jag har som kortsjal. Gul, orange och röd eller minns jag fel :hmm:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Om man ska gå mest på färgen och sjalen främs ska vara sjalgunga och inte bäras så mycket i så är en Amazonas Brazil i färgen Tropical ett färgstarkt och prisvärt alternativ tycker jag... 8)
(gick på typ 400:- ny för några år sedan om jag minns rätt, kan vara bra som riktlinje inför beg. köp?)

Bild

Vår används inte längre att bära i, men har fått stanna kvar ändå och väntar nu på att bli filt. Tror det blir en fin filt! :-D
... men jag kan inte fatta att den där plutt-skruttan på min rygg med knubbiga fötter och bäbislockar nu är 4½! :siishah:
Hallå! Var försvinner tiden egentligen?! :hmm:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Alla färgerna i samma bärsjal = Amazonas Carry Sling Lollipop 8)
Bild

Enfärgade i rött, orange, lila m.fl. Calin Bleu gauzesjal.
Bild
Bild

Eller om du känner dig på sugen på Hoppediz nya supertunna så kommer den bl.a. i färgen Delhi.
Bild
Användarens profilbild
Av Shuna76
Näe, jag ska nog bära i den hade jag tänkt.. :) 4-åringen såg bilden på Lins barn i sjalgunga & blev helt till sig..-En sån gunga vill jag ha! Jättetack för alla tips!:) Ingen som har en färgglad sjal att sälja? :wink: Förresten, vilken längd ska man ha då? Jag drar 46/48 i tröjor.. minst 5,1 då eller?

Nu har jag hittat en jättefin ju..Hoppe Miami...fast jag tror inte jag passar i rosa.. :cry: Men en Dehli då kke...Eller en Amazonas Paradiso..Hu, vad svårt detta var! :hmm:

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?