Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
wow :shock: Älskar flugsvamparna.
Användarens profilbild
Av puppan
Jättefina! :love:
Användarens profilbild
Av cocine
Tackar :D

Tyget är inhandlat på kupan som gardiner.. Hade ganska mycket men en bit fick ju flytta till vän 8)

I halsen är det trikå på den blommiga och fleece i den med svamparna, mjukt och gosigt mot halsen..
Användarens profilbild
Av Bina
:love:
Användarens profilbild
Av cocine
Det blev en till ikväll :roll: Pappan drog dock gränsen här, denna var tydligen alldelens för tjejjig.. Nu måste jag hitta på nåt nytt att göra fast det var jättekul att sy jackor, kan ju inte ha hur många som helst :roll:
Bild
Användarens profilbild
Av Beckah82
cocine skrev:Det blev en till ikväll :roll: Pappan drog dock gränsen här, denna var tydligen alldelens för tjejjig.. Nu måste jag hitta på nåt nytt att göra fast det var jättekul att sy jackor, kan ju inte ha hur många som helst :roll:
Bild
Äh, gmnäll! Den är inte alls tjejig! :-) Dessutom finns det inget tjejigt och killigt. man får ha vad man vill ...iallafall i min dröm om framtiden :-)
Användarens profilbild
Av Edith
Beckah82 skrev:
cocine skrev:Det blev en till ikväll :roll: Pappan drog dock gränsen här, denna var tydligen alldelens för tjejjig.. Nu måste jag hitta på nåt nytt att göra fast det var jättekul att sy jackor, kan ju inte ha hur många som helst :roll:
Bild
Äh, gmnäll! Den är inte alls tjejig! :-) Dessutom finns det inget tjejigt och killigt. man får ha vad man vill ...iallafall i min dröm om framtiden :-)
Absolut! Och får många kan det väl inte bli? Du kan ju alltid sälja nån till mig! :wink:
Användarens profilbild
Av Maerion
Wow! Urfina! Vad du kan! :D
Bild
Vad är den i för storlek? 8)
Användarens profilbild
Av Camilla74
Jag vill ha en svampjacka, eller en sån brunmönstrad! 8)

:eld:
Användarens profilbild
Av Helma
Bild
En till kan du väl sy, eller två :roll: :wink: Om du tycker det är roligt menar jag så finns det två tjejor som vill ha jackor... :lol:
Användarens profilbild
Av cocine
Vad glad jag blir att ni tycker om dom :D
Om nu nån är intresserad av nåt så är jag inte omöjlig, Pm:a 8)
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?