Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Jag har fått paket :app: :vågen:

Jag har paket från Beckah82 - en supersöt komplett outfit till knytet i magen! Byxor, tunika/klänning och hätta, och ett litet gosehjärta att tugga på!

Har ingen kamera redo tyvärr, och en vinterkräksjuk dotter + deadline på jobbet, så jag hinner inte fixa bilder än på ett tag - men visst hade du bilder Becka?

Tack!!!
Användarens profilbild
Av Vida
Jag har nu kommit fram till vad jag ska göra, och gjort en skiss och mönster, och köpt ett av två tyger (hoppades på att ha ett hemma, men det verkar inte så...) så mitt paket kommer inte skickas iväg förrän i slutet av denna månad tyvärr... GUD vad jag hoppas att jag inte får kräkan!

Ber redan nu om ursäkt för försening!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag har bild :-D kul att det kom fram till slut. Visst var det så att ditt aprilpaket också tog tid på sig? Tycker du ska kolla vad det är för fel på posten hemma hos dig :-)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Nettan skrev:
Beckah82 skrev:Nu har jag lagt bilder i bildtråden:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=92783

:-)
Jättezöta grejer.
Tycker inte allz att det zer ut zom du zyr dåligt, tvärtom.
Symissarna syns inte på bilderna ;-) och recepten på plaggen har jag hittat på själv på allt så det är inte ens säkert det passar en riktig bebis.
Av Emmiez
Beckah82 skrev:
Nettan skrev:
Beckah82 skrev:Nu har jag lagt bilder i bildtråden:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=92783

:-)
Jättezöta grejer.
Tycker inte allz att det zer ut zom du zyr dåligt, tvärtom.
Symissarna syns inte på bilderna ;-) och recepten på plaggen har jag hittat på själv på allt så det är inte ens säkert det passar en riktig bebis.
om du syr dåligt så syns det inte på bilderna, men hur sjutton kan man göra egna mönster om man inte är superbra på att sy redan från början? :)
jag vill kunna göra egna mönster, men kan inte :?
Användarens profilbild
Av sofiutane
Mäh, har inte mitt paket kommit idag....???
Användarens profilbild
Av doddit
Nu ligger tyget i tvättmaskinen :eld: Imorgon sätter jag saxen i det 8) Undrar vad jag ska sy ikväll?? *sysugen*
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag har kommit fram till att jag inte kommer få tid+ro att klippa till och sy vid samma tillfälle så nu lägger jag om planerna och ska klippa när barnen sover och sy när dom är vakna.

Klippndet är det svåra då jag måste vara på golvet = inte lätt med ettåring närvarande!
Av Ponyo
Skogskajsa skrev:Klippndet är det svåra då jag måste vara på golvet = inte lätt med ettåring närvarande!
Det kan jag skriva under på.
Ville vill så gärna hjälpa till. :D
Användarens profilbild
Av Beckah82
Skogskajsa skrev:Jag har kommit fram till att jag inte kommer få tid+ro att klippa till och sy vid samma tillfälle så nu lägger jag om planerna och ska klippa när barnen sover och sy när dom är vakna.

Klippndet är det svåra då jag måste vara på golvet = inte lätt med ettåring närvarande!
Matstolen! :-) den använder jag under klippandet.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Beckah82 skrev:
Skogskajsa skrev:Jag har kommit fram till att jag inte kommer få tid+ro att klippa till och sy vid samma tillfälle så nu lägger jag om planerna och ska klippa när barnen sover och sy när dom är vakna.

:lol: Den funkar inte här då blir J vansinnig :roll:
Användarens profilbild
Av Beckah82
zero.sara skrev:
Beckah82 skrev:

Ah synd.Jag är bortskämd med att Alvin trivs i sin hehe det är brickbord på så det är lätt att sitta och leka.
Användarens profilbild
Av zandrama
zero.sara skrev:
Beckah82 skrev:

Och här försöker Svante klättra ur sin. Och tja, 2,5-åringen är ju en 2,5-åring. Men jag har (fortfarande :oops: ) bara lite kantning kvar. Det borde jag bli klar med snart.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?