Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
svas skrev:Hallå Monia!!! Pm:a ditt kontonummer så jag kan sätta in pengar!!!
:oops: Glömde.... men nu har jag PM:at
Användarens profilbild
Av svas
Tack snälla delfinen för den fina kudden! "- Åh vad gosig!" sa min älste son...

:heart:
Användarens profilbild
Av svas
florin skrev:Men oj, hur kunde jag glömma!!!! Jag är ju klar :lol:
:eld: Bild! Bild! Bild! :eld:
Användarens profilbild
Av svas
florin skrev:Fodralet hann aldrig fastna på bild men tyget har jag kort på sedan så det får duga med en närbild på tyget :lol:
Bild
:loving: Nyss hemkommen från Ekvalla så jag detta först nu. Alldeles underbart Florin! :loving:
Användarens profilbild
Av mian
svas skrev: :loving: Nyss hemkommen från Ekvalla så jag detta först nu. Alldeles underbart Florin! :loving:
Men människa :shock: Hur har jag kunnat missa din blogg? (förutom det faktum att jag inte läser bloggar :roll: )

Vilket underbart underbart helt fantastiskt hus med helt fantastiskt underbar trädgård :love: Jag trummar otåligt på bordet och väntar på ljumma sommarkvällar med GT hos dig 8)
Användarens profilbild
Av svas
Nu är Florins ekiga kuddfodral på plats! Tusen tack. Det är underbart :heart: . Den gröna nyansen är alldeles perfekt!!!

Se alla åtta kuddfodral som är klara på min blogg, välj etikett Kuddprojektet.

Bild
Användarens profilbild
Av svas
Idag kom en silkeslen kudde i bruna nyanser från Monia! Jag är glad att det blev ett kuddfordral istället för slipsar. Jättefint tyg, och väldigt välsytt. Tack Monia :heart: !

1. Marcy/har fått/ :heart:
2. Delfinen_78/har fått/ :heart:
3. Monia/har fått/ :heart:
4. Dreamy-Streamy/har fått/ :heart:
5. Florin/har fått/ :heart:
6. Sockertopp
7. zmurfan/har fått :heart:
8. Jordbarn/har fått :heart:
9. ZaZi/lämnar nog över irl hoppas jag/
10. McMorrigan/har fått :heart:
11. Kaja/har fått :heart:
12. Tisse/har fått :heart:

För att sen en sammanställning av klara kuddar kan ni kolla i bloggen - välj etikett Kuddprojektet.

:P Så kul det här.

:roll: 8) :floet2: På söndag går flyttlasset. Inga soffor har inhandlats än, men snart...
Senast redigerad av svas den tis jul 01, 2008 18:58, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Stream
svas skrev: :roll: 8) :floet2: På söndag går flyttlasset. Inga soffor har inhandlats än, men snart...
Jag syr i skrivande stund 8) Inte riktigt då, men datorn bor på samma bord som symaskinen för tillfället. Jag har kommit en bit på väg, men är inte riktigt klar än.. Tänkte få till en snygg stängning på kuddfodralet också :roll:
Användarens profilbild
Av HelenaW
Men åh, vilken härlig idé! Och ååååh, vilken fantastiskt härlig, personlig, och underbar soffgrupp ni kommer ha :D ! Vill absolut se bilder när alla kuddar (och soffor!) är på plats!
Användarens profilbild
Av svas
Stream skrev:
svas skrev: :roll: 8) :floet2: På söndag går flyttlasset. Inga soffor har inhandlats än, men snart...
Jag syr i skrivande stund 8) Inte riktigt då, men datorn bor på samma bord som symaskinen för tillfället. Jag har kommit en bit på väg, men är inte riktigt klar än.. Tänkte få till en snygg stängning på kuddfodralet också :roll:
Ser fram emot ditt fodral!!! KRAM :heart:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Mitt är också på gång.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 18

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?