Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Förra veckan hann jag med en snabb visit på Tygverket på S:t Paulsgatan i S-holm och precis som tidigare så fanns det massor, massor med fina tyger til bra priser.

Inte så många sorter men en del bra feecetyger för bärpåsar fanns det också.

Massor av lite tunnare möbelcanvas som man kan använda till Mei Tai och naturligvis en massa tyger för att pynta Mei Taiprojektet!

Visst hade de ringar som de sålde som ringsjalsringar men det är alltså en typ av gardinring och liten i storlek (mindre än M alu.ringarna) och rätt tunga var det så jag skulle nog inte välja dem till en ringsjal.
Nina som jobbar där bär själv sitt barn och var jätteintresserad så av henne kan man få en del tips på tyger kan jag tro.

Hon sa att även ett större gäng "sjalare" var välkomna dit för att handla - tänk er - nästa sjalträff i en tygaffär kanske........
:lol:

TACK FÖR GOD SERVICE! :wink:

(Hanna illvrålade utanför affären och hetsade på oss så det blev lite hastigt och lustigt att vi lämnade butiken och jag fick inte med mig så mycket tyg som jag hade tänkt mig....... :roll: )
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Ahaaaa, så man måste se till att befinna sig i Sthlm snart alltså :roll: VARFÖR har Linköping så otroligt kasst tygaffärsutbud :evil:

Förresten; hon pratar inte östgötska den där Nina?
Användarens profilbild
Av Anso
Sara med 98+02+05 skrev:Ahaaaa, så man måste se till att befinna sig i Sthlm snart alltså :roll: VARFÖR har Linköping så otroligt kasst tygaffärsutbud :evil:

Förresten; hon pratar inte östgötska den där Nina?
Tyvärr, jag var så stressad så jag hörde inte om hon talade någon speciell dialekt..... :?
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har också varit där. Köpte velour som jag ännu inte hunnit sy bebisbyxor av :D . Hade lite bråttom till bussen, så jag hann inte titta så mycket, men jag tänkte gå dit igen efter föräldragruppen nästa gång, man måste ju passa på närman är i stan.
Av Nina R
Tala gärna om ifall ni kommer hit till Tygverket så kan jag fixa kaffe. :D
Användarens profilbild
Av miriel
Nina R skrev:Tala gärna om ifall ni kommer hit till Tygverket så kan jag fixa kaffe. :D
Hej Nina! Kul att du oxå är reggad här! :D
(jag var inne å köpte ylletyger med lilltjejen på magen i en ergo) Lovade att komma förbi med sjalbarns lappar....men har inte hunnit. Kommer såfort jag kan, typ om runt två veckor...

Syns, kaffe låter trevligt. :D
Användarens profilbild
Av Anso
Nina R skrev:Tala gärna om ifall ni kommer hit till Tygverket så kan jag fixa kaffe. :D
HEJ!!
Så skoj att du också har reggat dig här nu! :D
Ja, ni såg ju ut att ha en lite kaffehörna så det kan nog bli riktigt livat med en sjalträff där.
Användarens profilbild
Av miriel
Anso skrev:
HEJ!!
Så skoj att du också har reggat dig här nu! :D
Ja, ni såg ju ut att ha en lite kaffehörna så det kan nog bli riktigt livat med en sjalträff där.
Anso, vi får väl ha en träff där nästa gång du är i krokarna!

Missade dig den här gången... :cry:
Användarens profilbild
Av Anso
miriel skrev: Missade dig den här gången... :cry:
Jag missade Stockholm kan jag väl säga. Hanna var inte på humör och vi hade egentligen tänkt att gå till Skansenakvariet på lördagen men vi får göra det lite längre fram i vår istället. En träff på Skansen kanske? :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?