Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Har precis fått hem några mei tai tyger som jag väntat på... och de är så otroligt vackra! Jag skulle kunna sitta och bara titta lyriskt på dem hela kvällen :shock: :D Underbara! Jag älskar tyg. Var bara tvungen att tala om det för någon. :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
Ja och då vet du ju vem du skall tala om det för. Vi förstår dig. Jag är lite kär i plych och fleece just nu. Synd bara att plych är så tråkigt att sy i. Jag kåller som bäst på att överväga om jag inge behöver en bäranära MT sats.
Av belinda
åh va roligt, förstår precis vad du pratar om! Själv är jag jättesugen på att sy antingen en Mei Tai till min man som fyller snart.
Vad har du köpt för slags tyg till Mei Tai?
Användarens profilbild
Av tinaw
Anna skrev:Ja och då vet du ju vem du skall tala om det för. Vi förstår dig. Jag är lite kär i plych och fleece just nu. Synd bara att plych är så tråkigt att sy i. Jag kåller som bäst på att överväga om jag inge behöver en bäranära MT sats.
:lol: jupp, här vet jag att jag kan få lite sympati :wink: klart du behöver... :twisted:
belinda skrev:Vad har du köpt för slags tyg till Mei Tai?
De här dekortygerna är i bomull, quilttyger, några i batik (de bara glöder!) och några tryckta. Annars kör jag svart twill till band och baksida. Jag säljer ju.
Användarens profilbild
Av Nova
Ännu fler tyger än förut?
Jag blir galen på alla dessa snygga tyger... Bild
Användarens profilbild
Av tinaw
Nova skrev:Ännu fler tyger än förut?
Bild
Nej, bara ett är nytt egentligen, ett med katter, det liggwer ute på sidan. Men en del av dem har jag inte fått hem förrän nu, det är ju nu jag börjar skicka satsen. (PS Nova, hojta om jag glömmer ditt mönster förresten.)
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Förstår preciiiis vad du menar. Det är smärtsamt att se fina tyger och INTE köpa dem. :( Var på Åhlens härom veckan och fyndade iofs 10 meter tyg till husvagnen och 1 meter siden till blivande MeiTai... men det fanns ju oändligt mycket mer jag ville köpa :roll:

Svårare är att få tid och ork att sy nåt av allt tyg :oops: Men man blir glad av de små vackra tyghögarna som finns runtomkring här hemma... fast sambon är inte lika förtjust :lol:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Sara med 98+02+05 skrev:
Svårare är att få tid och ork att sy nåt av allt tyg :oops: Men man blir glad av de små vackra tyghögarna som finns runtomkring här hemma... fast sambon är inte lika förtjust :lol:
Hahaha, vad jag känner igen det där. Fast ännu ligger nästan alla mina tyger kvar i flyttkartonger :) Ja, förutom de nya då :roll: som jag handlat trots att symaskinen inte var upp-packad :oops: o hobbyrummet bara är kartongfyllt ännu......Men jag planerar inredningen där iaf :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Ja visst kan man bli kär i tyger!!! :D

Det jobbiga är bara när man hittar ett fint tyg men inte vet vad det skulle kunna bli utav det. Hur många meter tyg utan plan kan man rättfärdiga innan sambon tycker man är knas??? :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av April
Åh, vi vill ju se bilder :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
tinaw skrev:Har precis fått hem några mei tai tyger som jag väntat på... och de är så otroligt vackra! Jag skulle kunna sitta och bara titta lyriskt på dem hela kvällen :shock: :D Underbara! Jag älskar tyg. Var bara tvungen att tala om det för någon. :wink:
Jag förstår känslan! Jag hade suttit med dig och tittat på fina tyger kan jag säga men det är ju lite långt till dig. :)
Användarens profilbild
Av tinaw
April skrev:Åh, vi vill ju se bilder :-D

Kram
Bara att titta på hemsidan www.baranara.se ... känns som reklam att lägga ut dem här, det var inte så jag menade. :oops:
Användarens profilbild
Av Anso
tinaw skrev:
April skrev:Åh, vi vill ju se bilder :-D

Kram
Bara att titta på hemsidan www.baranara.se ... känns som reklam att lägga ut dem här, det var inte så jag menade. :oops:
SNÄLLA, kan vi inte få se bilder på dig i ett tyghav. Vi kan väl stå ut med lite reklam när det gäller att stilla vårt begär på att få se vackra tyger.
Av belinda
Oj är det din sida alltså, där har jag ju surfat runt förut i jakt på abc-selebeskrivning och annat, men lyckats missa mei tai-satserna! Mycket intressant... :D var ju jättefina dekortyger du hade!
Ska gå och koppla på övertalningsförmågan på maken hehe :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Anso skrev:SNÄLLA, kan vi inte få se bilder på dig i ett tyghav. Vi kan väl stå ut med lite reklam när det gäller att stilla vårt begär på att få se vackra tyger.
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?