Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Givetvis ska storebror bli buren främst då lillebror behöver det mest. Ibland kan jag bära storebror en stund och sen väljer han att hopp ned men anar han att jag verkligen vill bära lillebror så hänger han kvar för liv och lem :roll: Iaf så har jag sålt av lite och har bra kvar min Sutemi och en ringsjal. Eftersom Sutemin korsar över bröstet tänkte jag att jag måste sätta storebror på ryggen i den först och sedan krångla på mig ringsjalen med lillebor på magen. Går det? Nån som brukar göra det eller ens testat? Eller ska jag krångla igenom ringsjalen så att den ändå på nått vis ligger an mot min rygg istf mot storebrors rygg? Andra smarta tips som jag missat?
Senast redigerad av Mrs Data den sön jun 22, 2008 11:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Puffar lite
Användarens profilbild
Av Mrs Data
En alldeles galen idé alltså?
Av Tyche
Jag har burit så, fast jag har ergo.
Jag tar på mig ergon, midjebältet och sen på med ringsjalen och sen upp med barnet på ryggen och knäpper fast h*n och sen ner med barnet i ringsjalen och drar åt.
Det är inte ultimat, för mig, men det funkar.
Tog några bilder själv nu, men :roll: Ta bilder själv, i spegel är inte min grej men vill du se så finns dom :lol:
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Man tackar. Det låter ju inte omöjligt då. Skulle tro att store killen ändå tröttnar på fem minuter när det inte längre handlar om att konkurrera ut lillebror från selen :lol: . Ska prova att sätta på mig båda bärredskapen innan jag sätter i nått barn.

Klart jag vill se bild! Lovar en egen när jag väl kommer mig för att prova. Vill nog ha maken hemma för premiärtestet.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag bär ofta en i långsjal på ryggen och den andre i ringsjal. Enkelt smidigt och relativt bekvämt. Mina små år ju två år väger lite över 10 kilo styck. Ibland är det skrutt som får åka på ryggen och en liten tös i ringsjal och en liten tös sulkyn.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Tillslut så blev det ett test och en bild. Ingen kunde dock tänka sig att sitta på ryggen så det blev två höfter istället. Den store skulle ha suttit i Sutemin och den lille i ringsjalen men som test funkade det fint!
Bild
Av doc
Tyche skrev:Jag har burit så, fast jag har ergo.
Jag tar på mig ergon, midjebältet och sen på med ringsjalen och sen upp med barnet på ryggen och knäpper fast h*n och sen ner med barnet i ringsjalen och drar åt.
Det är inte ultimat, för mig, men det funkar.
Tog några bilder själv nu, men :roll: Ta bilder själv, i spegel är inte min grej men vill du se så finns dom :lol:
Smart!
Av butterfly
JPL skrev:Tillslut så blev det ett test och en bild. Ingen kunde dock tänka sig att sitta på ryggen så det blev två höfter istället. Den store skulle ha suttit i Sutemin och den lille i ringsjalen men som test funkade det fint!
Bild
Oj vad stor lillebror blivit! :)
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Ja stor och ståtlig och alls ingen bebis längre. Stadig har han ju alltid varit men nu har han slankat av och blivit rörlig och kryper efter de stora killarna och bort från sin gamla mamma.
Av butterfly
Och han har fått så mkt hår oxå! Som blivit ljust! Jag känner ju knappt igen honom!

"gamla mamma" Är det inte du som är hans mamma? :wink:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?